کد خبر : 206776
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

به گزارش قائم آنلاین، شبکه خبری المیادین گزارش داد گه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار به اطراف منطقه «المطاحن» در شمال خانو یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. همچنین شبکه خبری العربیه نیز خبر داد که جنگندهای رژیم صهیونیستی با دو موشک یک زمین زراعی در شرق «دیر البلح» در مرکز نوار غزه

به گزارش قائم آنلاین، شبکه خبری المیادین گزارش داد گه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار به اطراف منطقه «المطاحن» در شمال خانو یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

همچنین شبکه خبری العربیه نیز خبر داد که جنگندهای رژیم صهیونیستی با دو موشک یک زمین زراعی در شرق «دیر البلح» در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس در حالی انجام می‌شود که از صبح روز چهرشنبه صدها نفر از اهالی خان‌یونس در جنوب نوار غزه دست به تظاهرات علیه معامله قرن زدند.

معترضان لاستیک‌های خودرو آتش زدند، پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و با در دست داشتن پلاکاردهایی طرح ترامپ را محکوم کردند.

از سوی دیگر معترضان فلسطینی در مناطق شرقی خان‌یونس به ویژه شرق «خزاعه» خود را به حصار مرزی با فلسطین اشغالی رسانده‌ و علیه طرح سازش تحمیلی آمریکا شعار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =