کد خبر : 202462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

مسئولان و شورای امنیت ملی تصمیمات سختگیرانه‌ای علیه آمریکا اتخاذ خواهند کرد

مسئولان و شورای امنیت ملی تصمیمات سختگیرانه‌ای علیه آمریکا اتخاذ خواهند کرد

به گزارش قائم آنلاین، سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو ، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف، بیان کرد: قطعا ملت آزادی خواه ایران این اقدام شنیع آمریکا را هرگز از یاد نخواهد برد. اقدامی که بار دیگر چهره پلید آمریکا را به عنوان دشمن ملت ایران افشا کرد. وی

به گزارش قائم آنلاین، سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو ، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف، بیان کرد: قطعا ملت آزادی خواه ایران این اقدام شنیع آمریکا را هرگز از یاد نخواهد برد. اقدامی که بار دیگر چهره پلید آمریکا را به عنوان دشمن ملت ایران افشا کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: البته که آمریکا و رژیم صهیونیستی باید منتظر اقدام سخت ملت ایران باشند. نقش شهید همواره جاوید است و نقش سردار سلیمانی به عنوان محور مقاومت در منطقه بر هیچکس پوشیده نیست. این مقاومت که بیداری اسلامی را رقم می زند آنچنان عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است که دست به ترور مظلومانه سردار سرافراز کشورمان زدند. غافل از اینکه در مکتب آن شهید سرافراز هزاران نیروی مجاهد عاشق ولایت و مقاومت پرورش یافته است.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: ما با آمریکا در یک جنگ تمام عیار اقتصادی بودیم که نتوانست دوام بیاورد و اقدام نظامی را شروع کرد. اما ما امروز در نقطه عطف مبارزه با آمریکا هستیم و قطعا با اتحاد و یک دل شدن ما پیروز میدان خواهیم بود.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: دشمن ما در جبهه اقتصادی و نظامی مقابل ما ایستاد و امروز این اقدام تروریستی را در کشور عراق علیه ملت ما انجام داد. قطعا مسئولان نظام و شورای امنیت ملی کشور تصمیمات سختگیرانه ای را علیه آنان اتخاذ خواهد کرد اما وظیفه همه اقشار و ملت آزاده ایران این است که با فکر و ابتکار و قلم خود انزجار خود را از آمریکا نشان داده و با همدلی و اتحاد مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 16 =