کد خبر : 202100
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
-

شهادت حاج قاسم سرآغاز عزمی برای موفقیت با انتقام سخت

شهادت حاج قاسم سرآغاز عزمی برای موفقیت با انتقام سخت

به گزارش قائم آنلاین، بخوانید: بسم‌الله الرحمن الرحیم بشنوید: بسم‌الله قاصم الجبارین شهادت هنر مردان خداست، ۲۴ ساعت از اعلام خبر شهادت سردار دلها می‌گذرد، ۲۴ ساعتی که نه تنها ایران بلکه بغض را در گلوی میلیون‌ها مسلمان جهان انداخته است. نمی‌دانم چگونه بیان کنم چراکه از دست دادن شخصی همچون مالک اشتر زمان سپهبد

به گزارش قائم آنلاین،

بخوانید: بسم‌الله الرحمن الرحیم

بشنوید: بسم‌الله قاصم الجبارین

شهادت هنر مردان خداست، ۲۴ ساعت از اعلام خبر شهادت سردار دلها می‌گذرد، ۲۴ ساعتی که نه تنها ایران بلکه بغض را در گلوی میلیون‌ها مسلمان جهان انداخته است.

نمی‌دانم چگونه بیان کنم چراکه از دست دادن شخصی همچون مالک اشتر زمان سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای جهان اسلام غمی سنگین است.

فردی که با سخنرانی و حضورش در میدان جنگ رعشه را برجان دشمنان می انداخت، در سن ۶۳ سالگی و در کشور عراق به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به همرزمان شهیدش پیوست و ارواح طیبه‌ی شهیدان او را درآغوش کشیدند.

سلیمانی مردی آسمانی بود که جسمش را در زمین می‌دیدیم، او کسی است که اکنون باید ولایت پذیری، شجاعت، شهامت و در آخر شهادتش را سرمشق کنیم تا راه وی را ادامه دهیم.

در ۲۴ ساعت گذشته افراد زیادی با سلایق مختلف سیاسی و فرهنگی فضای مجازی را مملو از ابراز علاقه به ساحت مقدس شهید سلیمانی و همراهنش کردند و این میزان علاقه بخاطر این است که امنیت کنونی کشور بخاطر رشادت ها و از خودگذشتگی های این مرد خستگی ناپذیر است.

آری سردار سلیمانی را شهید کردید و او را به آرزویش رساندید اما به آن فکر نکردید که شهید سلیمانی قوی‌تر و خطرناک‌تر از سردار سلیمانی برای شما خواهد بود؟

شهادت سلیمانی پایان کار نیست و باید تاریخ ۱۳ دی ۹۸ را ثبت چراکه ایارن در آینده سلیمانی های زیادی را خواهد دید و اکنون نیز سردارانی هستند که علم را به دست بگیرند تا پرچم انقلاب اسلامی بر دست صاحب اصلیش برسانند.

قطعا شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغازعزمی برای یک موفقیت برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت است، وحدت منطقه، قدرت جهان اسلام و انگیزه انتقام گیری خون سرداران ایران و عراق جان تازه ای به مقاومت داده که این موضوع ترس را به جان دشمنان انداخته تا جایی که بدنبال فرار از مقرهای خود هستند.

روز گذشته وقتی خیل جمعیت را بصورت خودجوش تماشا کردم و با آن ها به گفت‌وگو پرداختم فهمیدم که این ملت حاضرند جان، مال و فرزندان خود را تقدیم کننند تا انتقام سختی از دشمن بگیرند حتی آنانکه درگذشته می‌گفتند شعار مرگ بر آمریکا ندهید این روزها خود با صدای رسا این شعار را سردادند و خونخواه سردار دلها شدند.

همانطور که در تاریخ ایران شهدای چون ابراهیم همت، مهدی باکری، حسین خرازی،عباس بابایی،مصطفی چمران، احمد متوسلیان، صیاد شیرازی، احمد کاظمی و نورعلی شوشتری و شهدای بزرگوار دیگر جایگزینی خلف داشته اند قطعا درآینده‌ای نزدیک سرداری از سپاه شاهد خواهیم بود که قدس را فتح خواهند کرد و پرچم اسلام را برسرزمین اشغالی برافراشته می‌کنند.

 

جهان اسلام داغ سنگین بردوش دارد، مردم ایران بغض بزرگی بر گلویشان چنگ زده است که قطعا تا انتقام سخت گرفته نشود این بغض آرام نمی گیرد.

در پایان نیز باید به سخنان امام راحل اشاره کرد و به آمریکا گفت: با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما. این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است! منطق اسلام ترور را باطل می داند. اسلام منطق دارد؛ لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، شخص های بزرگ ما، اسلام ما تأیید می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 7 =