کد خبر : 202115
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
-

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در امامزادگان مازندران

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در امامزادگان مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهادت سردار رشید اسلام سرلشگر “حاج قاسم سلیمانی”  با بیان اینکه ویژه برنامه‌های شهادت سردار به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان ابلاغ شده، گفت: به همین مناسبت امامزادگان و بقاع متبرکه استان سیاه پوش می‌شوند و پرچم سیاه در این

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهادت سردار رشید اسلام سرلشگر “حاج قاسم سلیمانی”  با بیان اینکه ویژه برنامه‌های شهادت سردار به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان ابلاغ شده، گفت: به همین مناسبت امامزادگان و بقاع متبرکه استان سیاه پوش می‌شوند و پرچم سیاه در این اماکن مقدس به اهتزاز در می‌آید.

وی ادامه داد: با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرماندهان مقاومت به منظور سخنرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان‌های مختلف استان دعوت می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: هیئات مذهبی و مداحان نیز مراسم‌های ویژه‌ای را در امامزادگان برگزار می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد:کارشناسان و روحانیون حاضر در امامزادگان نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای مدافعان و حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.

این مسئول گفت:سردار شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه ی فی سبیل الله او است.

وی تصریح کرد: خون سردار بزرگ، حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب را بیمه کرده است.

حیدری ادامه داد: ویژگی های اخلاقی و اقتدار سردار سلیمانی زبانزده خاص و عام در محافل مختلف عمومی و سیاسی است و به جرأت می‌توان گفت سردار سلیمانی  جزو معدود اشخاصی است که دوست و دشمن خصوصیات بارز اخلاقی ، نظامی و سیاسی او را ستوده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =