کد خبر : 201504
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
-

تقدیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران از حضور مردم در مراسم ۹دی

تقدیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران از حضور مردم در مراسم ۹دی

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عصر سه شنبه ۱۰ دی ماه در جلسه این شورا حماسه ۹ دی را رخدادی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و حضور مردم در مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ را نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی دانست. امام

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران عصر سه شنبه ۱۰ دی ماه در جلسه این شورا حماسه ۹ دی را رخدادی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و حضور مردم در مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ را نشانه وفاداری مردم به نظام اسلامی دانست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نتایج برخی نظر سنجی ها توسط غربی ها خاطر نشان کرد: نتایج این نظرسنجی ها حاکی از آن است که اکثریت قاطع مردم به اسلام ، انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند؛ اگر چه از برخی مشکلات نیز گله مند هستند.

در این جلسه نیز حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با ارائه گزارشی از برنامه های ۹دی گفت: امسال حجم برنامه های تبیینی در سطح استان گستردگی بیشتری داشته و حضور شخصیت ها در مراسم و برنامه ها بهتر از گذشته بوده است.

حجت الاسلام محمودی افزود: در روز ۹دی نیز راهپیمایی ها و تجمعات در سطح استان برپا شد که نقطه اوج آن را در میدان امام حسین(ع) باحضور باشکوه مردم تهران شاهد بودیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ۹الی ۱۹ دی دهه بصیرت نام گذاری شده که باید این جلسات تبیینی ، تحلیلی و روشنگری برگزار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =