کد خبر : 200972
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

استکی: برنامه‌ریزی شده حرف می‌زنند تا روحیه تیم ملی بوکس تضعیف شود!

استکی: برنامه‌ریزی شده حرف می‌زنند تا روحیه تیم ملی بوکس تضعیف شود!

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا استکی در گفت و گو ، درباره انتخابی‌های تیم ملی بوکس ایران برای مشخص شدن ترکیب اعزامی به چین (مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا)، توضیح داد: به هر حال ما قصد داریم در سه تا چهار وزن تغییراتی را ایجاد کنیم که به همین منظور تصمیم داریم حتی بعد از تورنمنت ترکیه

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا استکی در گفت و گو ، درباره انتخابی‌های تیم ملی بوکس ایران برای مشخص شدن ترکیب اعزامی به چین (مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا)، توضیح داد: به هر حال ما قصد داریم در سه تا چهار وزن تغییراتی را ایجاد کنیم که به همین منظور تصمیم داریم حتی بعد از تورنمنت ترکیه نیز یک مسابقه انتخابی را برگزار کنیم. البته این امکان هم وجود دار که ترکیب اعزامی به چین را از همان مسابقات ترکیه انتخاب کنیم.

او همچنین در مورد مسابقات انتخابی که برای جام احمد کمرت برگزار شد نیز اظهار کرد: مبارزات خوبی را از ملی‌پوشان شاهد بودیم و خدا را شکر شرایط قابل قبول است. با این حال به نظرم ۱۱ ماه پیش بود که دوستان با همین نفرات و تیم کامل عازم تایلند شدند و از مسابقات قهرمانی آسیا تنها با ۴ برد و یک مدال برنز برگشتند.

او ادامه داد: اکنون نمی‌دانم چگونه است که انتظار دارند ما به راحتی ۴ تا ۵ سهمیه المپیک را کسب کنیم، مگر سهمیه المپیک را ریخته‌اند که ما جمع کنیم؟ با این وجود دوستان به صورت هماهنگ شده با سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف صحبت می‌کنند تا تیم تحت فشار باشد. شخصا به همه بوکسورهای تیم ملی ایران ایمان دارم و باز هم تکرار می‌کنم که من به کسب سهمیه همه نفرات امیدوارم. البته اینکه در بعضی اوزان مثل ۶۹، ۷۵ و ۵۲ کیلو شانس بیشتری داریم نیز درست است چون در این وزن‌ها بوکسورهای با تجربه‌تری داریم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: الآن زمان آن است که همه اهالی این رشته از ورزشکاران خود حمایت کنند، اما متاسفانه دوستان نشسته‌اند صحبت‌هایی می‌کنند که تنها آرامش تیم را به هم بزنند. کسانی که با تیم کامل عازم قهرمانی آسیا شده بودند و تنها ۴ برد و یک برنز کسب کردند، اکنون می‌گویند کسب سهمیه المپیک بسیار راحت است. حداقل با آن تیم ۵ – ۶ برنز به دست می‌آوردید بعد اینگونه صحبت می‌کردید. الآن میدان بزرگی پیش رو داریم و امیدوارم تیم ملی ایران بهترین نتایج را به دور از این صحبت‌ها کسب کند.

او گفت: شما مصاحبه‌های بنده را ۵ تا ۶ ماه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا که آن زمان سرمربی تیم ملی نبودم نگاه کنید، چه زمانی اینگونه تیم را تحت فشار گذاشته‌ و اینگونه صحبت کرده‌ام؟ به نظرم باید الان همه از تیم ملی حمایت کنند. تا کی می‌خواهید به خودتان فکر کنید و اهداف شخصی را به اهداف ملی ترجیح دهید؟

استکی با انتقاد از صحبت‌های برخی کارشناسان در این چند روز اخیر، در پایان گفت: نمی‌دانم که چگونه می‌گویند انتخابی المپیک خیلی راحت‌تر شده است! مسابقات در دو وزن کم‌تر برگزار می‌شود و آن وزن‌هایی هم که حذف شده‌اند، سهمیه‌هایشان در اوزان دیگر تقسیم شده. شاید هم بخاطر همین افزایش تعداد سهمیه بگویند راحت‌تر شده، اما مسابقات انتخابی المپیک میدان کوچکی نیست و باید با همه توان در این رقابت‌ها شرکت کنیم. متاسفانه دوستان با این صحبت‌ها روحیه تیم را تضعیف می‌کنند. ما با همه توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدوارم ورزش ایران از این مسابقات سربلند خارج شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =