کد خبر : 199824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
-

ایزدپناه: فدراسیون بسکتبال ۱۰۰ درصد باید ذوب‌آهن را بازنده اعلام کند

ایزدپناه: فدراسیون بسکتبال ۱۰۰ درصد باید ذوب‌آهن را بازنده اعلام کند

به گزارش قائم آنلاین، هادی ایزدپناه در گفت‌وگو ، در مورد اینکه نتیجه بازی با ذوب‌آهن چه شد، اظهار داشت: با فدراسیون در ارتباط هستیم و تمام مستنداتی که از ما خواسته‌ بودند از جمله بلیت هواپیما و ساعت ورود به هتل را ارائه دادیم و منتظر تصمیم آنها هستیم.  بلیت هواپیما و هتل که در

به گزارش قائم آنلاین، هادی ایزدپناه در گفت‌وگو ، در مورد اینکه نتیجه بازی با ذوب‌آهن چه شد، اظهار داشت: با فدراسیون در ارتباط هستیم و تمام مستنداتی که از ما خواسته‌ بودند از جمله بلیت هواپیما و ساعت ورود به هتل را ارائه دادیم و منتظر تصمیم آنها هستیم.  بلیت هواپیما و هتل که در اختیار ما نیست و می‌توانند از آنها سوال کنند.

وی در مورد اینکه باشگاه ذوب‌آهن معتقد بود گرگانی‌ها ساعت ۲۰:۳۰ به اصفهان رسیده‌اند، گفت: پرواز ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه به سمت اصفهان بود، اما به دلیل نقص فنی که داشت به ما گفتند شاید حتی این پرواز انجام نشود، اما به هرحال منتظر ماندیم تا اینکه حوالی ساعت یک بامداد به اصفهان رسیدیم و تا به هتل برویم و بچه ها غذا بخورند، ساعت ۳ شده بود. همه چیز مشخص است و باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند استعلام بگیرد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اینکه شما دنبال چه نتیجه‌ای از رای فدراسیون هستید، گفت: صد درصد به دنبال باخت فنی ذوب‌آهن هستیم. مرجع تصمیم گیری فدراسیون بسکتبال است و آنها تعیین می‌کنند که مسابقه در چه تاریخی برگزار شود. تیمی هم که حاضر به بازی نشد، ذوب‌آهن است. اتفاقی افتاد که دست ما نبود و فدراسیون با بررسی مستندات رای داد که بازی روز جمعه برگزار شود.

ایزدپناه تاکید کرد: جدا از این مسائل باشگاه ذوب‌آهن اصلا برخورد خوبی نداشت و در روز جمعه ما را به داخل سالن هم راه ندادند. می‌گفتند سالن پر است، اما یک تیم نونهالان در حال تمرین بود. ماده ۴۴ آیین نامه مسابقات لیگ برتر می‌گوید که اگر تیمی دیر برسد، با ارائه مستندات می‌تواند درخواست تعویق بازی را کند و تصمیم گیرنده فدراسیون است.

وی در مورد اینکه ریچاردز بازیکن انگلیسی این تیم در چه وضعیتی است، گفت: در حال انجام کارهای بازی او هستیم و کارت بازی‌اش تا فردا و پیش از دیدار با شهرداری بندرعباس صادر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سیزده =