کد خبر : 199360
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی – اصلاح‌طلبی در انتخابات آینده مجلس مقدور نیست

شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی – اصلاح‌طلبی در انتخابات آینده مجلس مقدور نیست

به گزارش قائم آنلاین، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ، اظهار کرد: بعید است در انتخابات آینده مجلس دو قطبی شکل بگیرد، برایند ثبت‌نام‌ها و ارزیابی آنها هم نشان می‌دهد که شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جریان انتخابات آینده مجلس مقدور نمی‌شود. وی افزود: به اعتقاد من مردم متفاوت از گذشته مسائل را

به گزارش قائم آنلاین، اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ، اظهار کرد: بعید است در انتخابات آینده مجلس دو قطبی شکل بگیرد، برایند ثبت‌نام‌ها و ارزیابی آنها هم نشان می‌دهد که شکل‌گیری دو قطبی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جریان انتخابات آینده مجلس مقدور نمی‌شود.

وی افزود: به اعتقاد من مردم متفاوت از گذشته مسائل را دنبال می‌کنند و خواسته شان این است که از محدوده دو جریان سیاسی بیرون بیایند بلکه جریانات دیگری در مسیر خدمتگزاری به مردم شکل بگیرد؛ مثلاً نیروهای جهادی و انقلابی. مهم این است که بعد از اینکه نیروهای مختلفی به مجلس می‌آیند، افراد هم راستا به یکدیگر نزدیک شوند و دو جریان شکل بگیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: جامعه رای دهندگان کمتر به جریان سیاسی نگاه می‌کنند بلکه آنها اشخاصی که کارنامه، تجربه و گذشته‌شان نشان دهد آماده خدمت به مردم هستند و ویژگی های شاخصی داشته باشند، در سمت و سوی دنیا طلبی نباشند، شعار و عمل‌شان همخوانی داشته باشد و سلامت مالی و اقتصادی داشته باشند را انتخاب خواهند کرد، لذا مردم به اشخاص بیشتر توجه دارند تا لیست‌ها.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =