کد خبر : 198255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در مازندران

اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  حسین اصغرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها ، با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران طرح ویژه نظارتی شب یلدا در استان با هدف نظارت بیشتر و تمرکز بازرسی‌ها بر مراکز ارائه کالا‌های

به گزارش قائم آنلاین،  حسین اصغرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها ، با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران طرح ویژه نظارتی شب یلدا در استان با هدف نظارت بیشتر و تمرکز بازرسی‌ها بر مراکز ارائه کالا‌های پرتقاضا از جمله انواع شیرینی ، آجیل و خشکبار و میوه اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران سود عمده و خرده فروشی انواع بیسکویت ، شکلات ، کیک ۳ و ۱۲ درصد ، انواع آجیل و خشکبار ۳ و ۱۰ درصد و انواع میوه و صیفی جات را ۵ و ۳۰ درصد اعلام کرد.

اصغرزاده به عرضه کنندگان کالا‌های پرتقاضا توصیه کرد در زمینه درج قیمت ، صدور فاکتور و رعایت ضرایب سود عمده و خرده که برای آن‌ها تعیین شده اقدام کنند تا با برخورد تعزیراتی مواجه نشوند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران از مردم هم خواست  شکایات خود را در باره هر یک از واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ ستاد خبری این اداره کل اعلام کنند.

حسینی رئیس بازرسی اتاق اصناف مازندران از افزایش نیافتن قیمت انواع شیرینی در استان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + شانزده =