کد خبر : 197986
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
-

پس از ضعف حمایتی دولت از کارخانه‌های نساجی رهبری به کمک قائم‌شهر آمد/مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بدنبال ترویج غربگرایی و اجرای سند ۲۰۳۰ است

پس از ضعف حمایتی دولت از کارخانه‌های نساجی رهبری به کمک قائم‌شهر آمد/مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بدنبال ترویج غربگرایی و اجرای سند ۲۰۳۰ است

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قائم‌شهر از حضور بنیاد برکت در بخش سرمایه‌گذاری نساجی مازندران خبر داد و اظهار کرد: پس از ناامیدی از پیگیری‌های انجام شده به دلیل واگذاری نساجی از رییس جمهور و مراجعه به وزیر اقتصاد و دارایی، رهبری به این قضیه ورود پیدا

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قائم‌شهر از حضور بنیاد برکت در بخش سرمایه‌گذاری نساجی مازندران خبر داد و اظهار کرد: پس از ناامیدی از پیگیری‌های انجام شده به دلیل واگذاری نساجی از رییس جمهور و مراجعه به وزیر اقتصاد و دارایی، رهبری به این قضیه ورود پیدا کردند.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای که نساجی در این دولت واگذار شده بود به خدمت رهبری ارائه شد پس از آن فوراً مطالبات کارگران پرداخت شد و اعضای شورای تامین شهرستان، ریاست دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه، فرماندار ، نیروی انتظامی و نمایندگان مجلس در این موضوع پیگیری نموده تا بنیاد برکت به قضیه نساجی ورود پیدا کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حال حاضر مالک تشکیلات نساجی در سند مشخص نیست گفت: با توجه به اینکه این تشکیلات مالک مشخص ندارد اگر به سوددهی برسد ممکن است چندین مالک برای آن پیدا شود اما بنیاد برکت گفت ما به دنبال سود نیستیم.

امام جمعه قائم‌شهر بیان کرد: با حمایت بنیاد برکت فرصت اشتغال ایجاد شده تا به تولید حد مطلوب برسد و در این‌میان رسیدگی به مشکلات نساجی شماره ۱ در برنامه نبود که مالک آن شهرداری قائم‌شهر است و طی ادامه صحبت با رهبری گفتیم، اگر شهرداری اقدامی نکرده بود معلوم نبود که مالکیت آن به چه کسی واگذار می شد اما برای اینکه زمین‌خواران استفاده ابزاری از زمین کارخانه نکنند شهرداری این کارخانه را خریداری کرد.

معلمی تصریح کرد: مطابق پبگیری‌ها مقرر شد مشکلات نساجی شماره یک نیز مرتفع شود، طوری که با وردد بنیاد برکت به نساجی شماره۱ میزان سرمایه، فرصت اشتغال و میزان تولید مشخص تا به حول قوه الهی مشکل این کارخانه نیز برطرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این که دولت از اداره دستگاه‌های تولیدی وا مانده و آنها را رها کرده است باید به فکر احیای کارخانه و اشتغال جوانان بود.

انتقاد شدیدالحن آیت الله معلمی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به ناهنجاری‌های که خلاف شئونات اسلامی در یکی از مدارس دیده شده بود واکنش نشان داد و گفت: در مدرسه ای که تکریم از خیر آن مدرسه ترتیب داده شده بود استفاده از ابزار موسیقی که خودش خارجی بود انجام شد، ضرورت استفاده از ابزار موسیقی که ساخت خارج از کشور است جای سوال دارد و از آن فراتر ارائه موسیقی های غیر سنتی و مبتذل به همراه آلات موسیقی است که از آن ها استفاده می شود.

وی افزود: از مدیرکل آموزش و پرورش انتقاد کردم و گفتم این مراسم تکریم نیست بلکه تحقیر است و شما خواستید اهداف خودتان را تعقیب کنید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید در آموزش و پرورش دقت بیشتری در بحث مدیریتی انجام شود تا شاهد اینگونه مسائل نباشیم‌.

معلمی ادامه داد: درخواست‌هایی مبنی بر احداث مدرسه غیرانتفاعی از سوی خانمی در قائم‌شهر مطرح شد در صورتی که نامه رسمی زدم بهمراه مستندات تا سوابق اجرایی وی را مورد بررسی قرار دهند که صلاحیت تعلیم و تربیت را دارد یا خیر اما آن‌ها چیزی غیر واقیت را مطرح کردند، در برخی افراد که سکاندار تعلیم و تربیت هستند دیده نمی‌شود و نظارت آموزش و پرورش در این موارد بسیار ضعیف است.

وی بیان کرد: اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس و مهدهای استان مازندران و اجرای برنامه‌های رقص به بهانه‌ی برنامه‌ی صبحگاهی چالش برانگیز است، در صورتی که در کنار آن ما برای دایر کردن مدرسه حوزه علمیه خواهران درخواست داده بودیم که یک سال است منتظر پاسخ آن‌ هستیم این همه تفاوت دلیلش چیست؟

امام جمعه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: دستگاه آموزش و پرورش کارخانه‌ی انسان سازی است که باید تعهد و ایمان را سرلوحه کارشان قرار دهند ولی اینگونه نیست و در زمان طاغوت شاید به اندازه آقای مدیرکل کنونی بی‌حیایی نمی‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 20 =