کد خبر : 197377
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
-

احداث هتل ۴ ستاره با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نمین

احداث هتل ۴ ستاره با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نمین

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، منوچهر نورزاده در بازدید از پروژه احداث هتل اظهار کرد: این هتل در ۶ هزار متر مربع در محدوده شهر نمین احداث می‌شود. وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود، یک‌هزار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، منوچهر نورزاده در بازدید از پروژه احداث هتل اظهار کرد: این هتل در ۶ هزار متر مربع در محدوده شهر نمین احداث می‌شود.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و اداره کل میراث فرهنگی استان علاوه بر صدور موافقت اصولی در معرفی جهت دریافت تسهیلات نیز مشارکت دارد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین بیان کرد: با توجه به نیاز شهرستان نمین به توسعه مراکز اقامتی، این طرح می‌تواند ثمرات قابل توجهی داشته باشد.

نورزاده گفت: در صورت ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری، این اداره آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است و بعد از بررسی موافقت اصولی در کم‌ترین زمان صادر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =