کد خبر : 194791
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

امضای تفاهم‌نامه با تعزیزات و بسیج اصناف برای کنترل بازار

امضای تفاهم‌نامه با تعزیزات و بسیج اصناف برای کنترل بازار

به گزارش قائم آنلاین، رضا رحمانی ، در مراسم افتتاح اتاق اصناف شهرستان بابل اظهار کرد: شهرستان بابل از گذشته تاکنون قلب تجارت شناخته می‌شود. وی با اشاره به اینکه این پروژه در سطح کشور بی‌نظیر است، افزود: با حوادث اخیر انتظار داریم قبل از سازمان حمایت و تعزیرات اتحادیه و اتاق اصناف مسؤول پیگیری

به گزارش قائم آنلاین، رضا رحمانی ، در مراسم افتتاح اتاق اصناف شهرستان بابل اظهار کرد: شهرستان بابل از گذشته تاکنون قلب تجارت شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سطح کشور بی‌نظیر است، افزود: با حوادث اخیر انتظار داریم قبل از سازمان حمایت و تعزیرات اتحادیه و اتاق اصناف مسؤول پیگیری حق مردم برای کنترل گرانی باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: حادثه اخیر کشور دارای تاثیر واقعی و تاثیر روانی در جامعه بود اما در این میان افراد فرصت‌طلبی هم بودند که نقش زیادی داشتند انتظار داریم اتاق اصناف با این گروه فرصت‌طلب برخورد جدی داشته باشد.

رحمانی با بیان اینکه برای ساماندهی وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها سازمان حمایت و تعزیرات با بسیج اصناف تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرد، خاطرنشان کرد: اقدام مازندران برای مدیریت بحران در حوادث اخیر قابل تقدیر است.

این مسؤول به اهمیت تجارت خارجی در کنار تجارت داخلی اشاره و یادآور شد: موتور حرکت اقتصاد صادرات است، در شرایطی که مردم توان خرید ندارند باید به صادرات توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مازندران و استان‌های شمالی با کشورهای حاشیه خزر ظرفیتی است که به نحو شایسته در حوزه صادرات از آن استفاده نمی‌شود، افزود: ارتباط سیاسی ما با روسیه بیش از ارتباط تجاری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: صادرات هر کالای ایرانی یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان، تثبیت شغل برای کارگران و مبارزه با تورم است.

وی گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب هدف‌گذاری کردیم تا صادرات به کشورهای دیگر دو برابر شود.

رئیس اتاق اصناف بابل نیز اظهار کرد: افتتاح برج اصناف بابل پروژه‌ای کم‌نظیر در کشور است که امروز فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید.

حسین لعلی با اشاره به اینکه تاکنون برای این پروژه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این پروژه در پنج هزار متر مربع در هفت طبقه برای ۵۴ اتحادیه شهرستان بابل ساخته شد.

رئیس اتاق اصناف بابل گفت: فاز دوم این پروژه نیز شامل سالن نمایشگاهی، سالن همایش، رستوران و سالن پذیرایی در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هجده =