کد خبر : 194630
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

حفظ وضع موجود تولید راهبرد وزارت صنعت

حفظ وضع موجود تولید راهبرد وزارت صنعت

به گزارش قائم آنلاین، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امسال به مناسبت سال رونق تولید چند برنامه و راهبرد اصلی را پیگیر هستیم که اولین مورد آن حفظ وضع موجود تولید است یعنی تولید و اشتغال واحدهایی که فعال هستند باید

به گزارش قائم آنلاین، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امسال به مناسبت سال رونق تولید چند برنامه و راهبرد اصلی را پیگیر هستیم که اولین مورد آن حفظ وضع موجود تولید است یعنی تولید و اشتغال واحدهایی که فعال هستند باید حفظ شود.

وی افزود: برنامه بعدی نیز فعال نمودن ظرفیت‌های تعطیل واحدها است چراکه در برخی جاها کل کارخانه تعطیل شده و در برخی موارد نیز ظرفیتی فعال و ظرفیتی غیرفعال است که مانند همین واحد تولیدی در شهرک صنعتی نکا که پس از حدود ۱۱ سال تعطیلی دوباره به چرخه تولید آمده که خبر خوشحال کننده‌ای است، باید احیا شوند.

وزیر صمت از فعال سازی دو هزار واحد راکد در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم دو هزار واحد راکد و غیرفعال در سطح کشور را فعال کنیم و در استان مازندارن که کارنامه موفقی در این زمینه دارد تاکنون نزدیک به ۷۰ واحد راه‌اندازی شده است.

این مسئول در رابطه با واحد افتتاح شده در شهرک صنعتی نکا نیز اضافه کرد: واحدی که امروز افتتاح شده از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه محصولاتی که تولید می‌کند مورد نیاز روزمره جامعه است.

وی گفت: با راه‌اندازی مجدد این واحد، ۱۰۰ نفر مجدداً مشغول شده‌اند که بنا است تا این تعداد به ۴۰۰ نفر نیز افزایش پیدا کند البته همتی که در سرمایه‌گذار و مالک این واحد مشاهده شد باتوجه به علاقه‌مندی، توان موجود و حمایتی که استان انجام می‌دهد به نظر می‌رسد این واحد تولیدی امکان توسعه بیش از این را نیز دارا است.

رحمانی تصریح کرد: امروز اینجا را یک عملیات پیروزمندانه در جبهه اقتصادی می‌توان تلقی کرد البته انتظار است چنین نمونه‌هایی توسط رسانه‌ها به مردم به خصوص جوانان در زمینه نحوه تولید، مدیریت، قطع وابستگی و چگونگی اشتغال‌زایی معرفی بشوند تا یک مدل و الگوی موفق برای علاقه‌مندان قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =