کد خبر : 191679
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
-

آغاز اردوی تیم ملی کاراته

آغاز اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش قائم آنلاین، اردوی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ در اسپانیا در راه افزایش امتیاز جهت کسب سهمیه های المپیک از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد. در ابتدای نخستین جلسه این اردو، شهرام هروی و ملی پوشان کاراته ایران با خواندن سوره

به گزارش قائم آنلاین، اردوی تیم ملی کاراته ایران برای حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ در اسپانیا در راه افزایش امتیاز جهت کسب سهمیه های المپیک از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

در ابتدای نخستین جلسه این اردو، شهرام هروی و ملی پوشان کاراته ایران با خواندن سوره مبارکه والعصر کار خود را آغاز کردند.

در ادامه شهرام هروی برای ملی پوشان حاضر در اردو دقایقی را صحبت کرد و خواستار جدیت هر چه بیشتر آن ها برای کسب موفقیت شد.

سرمربی تیم ملی کاراته خطاب به نفرات حاضر در اردو گفت: این اردو اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهمترین اردوهای تیم ملی است. از جوانترهای تیم می‌خواهم در این راه کمک حال نفرات اصلی باشند و قدر این موقعیت را بدانند. باید پر قدرت به فکر آینده خود باشید و از این فرصت استفاده کنید. هیچ کدامتان حق ندارید زیر فشار تمرینات کم بیاورید و خسته شوید.

هروی خاطرنشان کرد: حضور در اردوهای تیم ملی و تلاش برای موفقیت در کسب سهمیه و سپس المپیک هدف اصلی همه ماست و در این راه باید سختی‌ها را با انگیزه بالا و داشتن اهداف بزرگ پشت سر بگذاریم. امثال پورشیب، عسگری و … سال ها زحمت کشیده اند تا به این جایگاه رسیده‌اند، بنابراین جوانترهای تیم نیز باید با تلاش زیاد به قله‌های جهانی برسند.

در ادامه ملی پوشان حاضر در اردو زیر نظر کادر فنی پس از نرمش، تمرینات مبارزه‌ای خود را دنبال کردند.

هروی در حین تمرینات خطاب به ملی پوشان گفت: در تمرین هم مثل میدان‌های رسمی با جدیت مبارزه کنید‌.

علی اصغر آسیابری، صالح اباذری، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب ۵ کاراته کای ایران هستند که برای کسب سهمیه های المپیک در ۲ وزن به دنبال افزایش امتیاز رنکینگ هستند.

فضای شاد تمرینات و ارتباط دوستانه سرمربی تیم ملی در کنار جدیت در انجام تمرین از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت تیم ملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 5 =