کد خبر : 189490
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
-

مهاجری: بیشتر از این چیزی ندارم به نساجی بدهم

مهاجری: بیشتر از این چیزی ندارم به نساجی بدهم

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران گفت : این آخرین بازی بود که به عنوان مسئول فنی روی نیمکت نساجی نشستم، بیشترین از این در توان من نیست و نمی توانم تلاش کنم. بعد از تساوی نساجی برابر نفت آبادان در قائمشهر ، رضا مهاجری سرمربی نساجی اعلام کرد که دیگر با

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا مهاجری سرمربی نساجی مازندران گفت : این آخرین بازی بود که به عنوان مسئول فنی روی نیمکت نساجی نشستم، بیشترین از این در توان من نیست و نمی توانم تلاش کنم.

بعد از تساوی نساجی برابر نفت آبادان در قائمشهر ، رضا مهاجری سرمربی نساجی اعلام کرد که دیگر با این تیم ادامه نمی دهد. این دومین بار است که مهاجری از سرمربیگری نساجی استعفا می دهد و باید دید آیا مثل بار اول این استعفا پذیرفته نمی شود یا اینکه این بار او از سمتش کنار خواهد رفت.

اولین بار و بعد از تساوی بدون گل برابر ماشین سازی در هفته ششم رقابت های این فصل اعلام کرد که دیگر توان ادامه همکاری با نساجی ندارد. او آن زمان نسبت به اینکه هنوز کارت های بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته بود صادرنشده بود معترض بود؛ جالب است که بعد از گذشته تقریبا یک ماه از آن زمان و با وجود اینکه مدیران باشگاه نساجی اعلام کرده بودند مجوز بازیکنان این تیم را خواهند گرفت اما این اتفاق رخ نداد.

نساجی که در هفته گذشته به دلیل کمبود تجربه دروازه بان هایش امتیازهایی را از دست داده بود در روزهای گذشته علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس را به خدمت گرفت اما مشکلات باشگاه و تسویه نشدن بدهی ها باعث شد که حقیقی هم مثل قاضی و کفشگری و دو بازیکن دیگر نتواند نساجی را در دو هفته اخیر همراهی کند.

بیشتر از این چیزی ندارم به نساجی بدهم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر نشست خبری عجیبی را پس از دیدار با صنعت نفت سپری کرد و از جدایی از این تیم شمالی خبر داد.

رضا مهاجری پس از دیدار نساجی مقابل صنعت نفت گفت: واقعا شرمنده این مردم شدیم و خیلی برایم سخت است که بگویم این شاید آخرین دیداری بود که به عنوان مسئول فنی نساجی در خدمت مردم خوب قائمشهر بودم. خیلی قول دادم، خیلی سختی کشیدیم و از خیلی چیزها گذشتیم به عشق اینکه مردم را خوشحال کنیم. وقتی شرایط همه هم تقصیر من است. این مردم لایق بهترین ها هستند. روز اولی که نساجی را قبول کردم، اعتراف می کنم که نمی دانستم این جایگاه را بین مردم دارد. باید قدم ها را بهتر برمی داشتیم و تیم را بهتر می بستیم. این مردم نباید تیمشان برای نیفتادن تلاش کند. من شرفم را وسط گذاشتم و به این بچه ها افتخار می کنم اما بیشتر از این در توانم نیست.

وی افزود: امروز هم مثل بازی فولاد از دقیقه ۲ حمله کردیم با احترام به تیم خوب صنعت نفت. قائمشهر و ورزشگاه وطنی بهترین ها را به فوتبال ایران دادند.

چه از نظر فوتبالی چه از نظر تماشاگری که از قبل بازی با این وضعیت اقتصادی به ورزشگاه می آید.

مهاجری در ادامه گفت: اگر خواب باشیم بیدار می شویم اما معلوم است که خودمان را به خواب زده ایم و اینگونه بیدار نمی شویم. از مردم اینجا خیلی چیزها یاد گرفته ام. ۲۰ سال است مربی ام و ده پانزده سال بازی کرده ام، خودم در تیم پرتماشاگر ابومسلم بازی کرده ام؛ اما این مردم را جایی ندیده ام و به جرات می گویم شبیه آنها را نداریم. فوتبال ایران باید به نساجی و تماشاگرانش افتخار کند. وای بر ما با این وضعیتی که نساجی دارد.

وی ادامه داد: بحث استعفا نیست. چیزی در توانم نیست که اضافه کنم. با دلم جلو آمده ام و عاشقانه کار کرده ام. من تا زنده ام این شالی که به گردنم است را نگه می دارم. این را محمد طرفدار روشندل ما که همه او را می شناسید به من داد و در کربلا آن را متبرک کرده است.

مهاجری باز هم به بازی امروز اشاره کرد: نمی دانم چرا توپ های ما به گل نمی رود. امروز تمام ترسم این بود که مثل بازی فولاد یک توپ بیاید و گل بخوریم. ما هر راهی بود امتحان کردیم که به گل برسیم. افتخار می کنم با این بضاعت، تیم ها می آیند از ما مساوی بگیرند و حتی در خانه خودشان هم اینطور است. من اگر باشم کار می کنم اما می دانم که روزهای خوبی در انتظار ما نیست. این مردم لایق بهترین ها هستند و نباید هر بازی باخت و مساوی ببینند. اهل ناز کردن نیستم. با دلم آمده ام و عاشقانه کار کرده ام اما نمی توانم بیشتر از این چیزی به مردم بدهم. امیدوارم با توجه به احترامی که مردم به ما گذاشته اند، توانسته باشم آنها را راضی کنم.

وی افزود: در زندگی ام استعفا نداده ام. در شرایط از این سخت تر کار کرده ام. این استعفا نیست و از این کلمه بدم می آید. این مردم مطالبه به حق دارند. امروز اگر در این فشار، دفاع من اشتباه می کرد و گل می خوردیم، جواب مردم را چه می دادم؟ اما ما باید برد هم بیاوریم. من اگر یک بازیکن هم نباشد باید بر سرم بزنم که چه کسی را بازی بدهم. شاید جای دیگری بودم، کار می کردم اما لیاقت این مردم بیشتر از اینها است.

در اواسط نشست خبرنگاران به موضوع کارت های چند بازیکن جدید نساجی اشاره کردند و مهاجری در پاسخ گفت: کارت ها صادر شود، چه اتفاقی می افتد؟ محمد قاضی چند هفته از بازی دور بوده است؟ مگر می تواند بیاید و معجزه کند؟ تک تک جوان ها می توانستند به جای خودشان کمک کنند. من اصلا نمی خواهم بگویم چه کسی مقصر است. اما قاضی مگر می تواند معجزه کند؟

سرمربی نساجی در مورد احتمال مخالفت باشگاه با استعفای خودش گفت: من خودم تصمیم را گرفته ام. همیشه خودم را شاگرد مکتب نساجی می دانم. مردم تا کی می خواهند مهاجری را تشویق کنند؟ من ۵ نفر را به زور رسانده ام به این بازی. مردم تا کی می خواهند مساوی و باخت ببینند؟ من حرفم فوتبال نیست. ما فوتبال روز را بازی می کنیم. نفت آبادان که تیم سوم چهارم جدول است و تراکتور را برده، یک توپ به نیمه زمین ما نیاورد. ۱۸۰ دقیقه است به حریفان موقعیت نداده ایم. من از خودم گذشتم چون شغلم را دوست دارم و معامله نمی کنم. با عشق آمده ام. با افتخار می گویم. اما بیشتر از این نمی توانم بازیکنم را جلو ببرم.

وی افزود: فرض کنید کارت ها صادر شود. شما از قاضی و کفشگری خبر دارید که در چه شرایطی هستند؟ قاضی به تمرین آمد و گفت عصب است. من هم مجبور به برخورد می شوم. حرمت شاگرد و استادی از بین می رود. گفتم بهتر است به تمرین نیایید. این ها در شرایط سخت نساجی آمده اند کمک کنند. تعارف نداریم تماشاگر ما از بازی های قبل کمتر شده. همینطور بازی به بازی تماشاگر در این ورزشگاه کمتر می شود و رفته رفته تماشاگر می رود و به جای ورزشگاه، در خانه گریه اش را می کند.

وی در ادامه گفت: من از لیگ دو شروع کرده ام و لابی هم نداشته ام. افتخار دارم بین مربیان برتر ایران در سطح اول فوتبال کشور هستم. فوتبالم با حداقل بضاعت این است. جانم را برای مردم می گذارم اما بودن من کاری برای نساجی نمی تواند بکند. این همه مربی خوب هست انشاالله بیایند و بتوانند کاری برای نساجی بکنند. همه شما به من درس عشق و معرفت دادید. کاش یک نفر اینجا به من یک توهین می کرد حداقل دلم خنک می شد. من هرچه بگویم نساجی ضربه می خورد.

در بخش پایانی نشست یک خبرنگار به مهاجری گفت که آیا اعتقاد دارید که باشگاه با شما مشکل دارد و مثلا برای شما بازیکن نمی خرد و امکانات و شرایط را فراهم نمی کند؟ که مهاجری خیلی کوتاه و تامل برانگیز به این صحبت خبرنگار جواب داد و گفت: تیر خلاص را زدی. نمی خواستم به این قضیه ورود کنم و اصلا درباره این موضوع حرفی بزنم.

مهاجری امشب و بعد از تساوی بدون گل برابر صنعت نفت آبادان بار دیگر از سرمربیگری نساجی استعفا داد چرا که همانطور که می گوید توانش را ندارد تا در این شرایط بیشتر ادامه بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 2 =