کد خبر : 188432
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

شرفی: طرح‌های انتقال آب باید پشتوانه علمی و کارشناسی داشته باشد

شرفی: طرح‌های انتقال آب باید پشتوانه علمی و کارشناسی داشته باشد

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شرفی در گفت‌وگو ، درباره موضوع طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، بیان کرد: برای انتقال آب، آنچه که باید در اولویت همه بخش ها باشد انجام مطالعات کارشناسی است. بعضا تصمیم گیری های لحظه ای و بدون پشتوانه کارشناسی در حوزه آب باعث شده تا ما با

به گزارش قائم آنلاین، غلامرضا شرفی در گفت‌وگو ، درباره موضوع طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی، بیان کرد: برای انتقال آب، آنچه که باید در اولویت همه بخش ها باشد انجام مطالعات کارشناسی است. بعضا تصمیم گیری های لحظه ای و بدون پشتوانه کارشناسی در حوزه آب باعث شده تا ما با مشکلات عدیده ای مواجه شویم.

وی در ادامه اظهار کرد: خزر یک دریاچه محدود و بسته است. باید میزان آب ورودی به این دریاچه و مقدار آبی که برای برداشت پیش‌بینی شده است، مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: قبل از آنکه به انتقال آب پاسخ مثبت یا منفی داده شود، پیمودن مسیر کارشناسی و مطالعات علمی یک امر ضروری محسوب می شود. نمایندگان استان های شمالی امروز در این زمینه گلایه هایی دارند و وزارت نیرو و تمامی متولیان این بخش باید پاسخ های قانع کننده ای را برای آنان داشته باشند.

شرفی در ادامه تاکید کرد: طرح های انتقال آب نباید به اکوسیستم منطقه آسیبی وارد کند بلکه باید هدفمند و با پشتوانه مطالعات علمی و کارشناسی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =