کد خبر : 186040
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

فرکی: تماشاگران فرهنگ‌شان را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نشان دهند

فرکی: تماشاگران فرهنگ‌شان را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نشان دهند

به گزارش قائم آنلاین، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: ابتدا باید یادی کنیم از مرحوم جعفر کاشانی، پیشکسوت ورزش ایران که دار فانی را وداع گفتند و تسلیت عرض می‌کنم این واقعه را به اهالی ورزش و برای خانواده‌ی

به گزارش قائم آنلاین، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان ظهر امروز (پنج‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: ابتدا باید یادی کنیم از مرحوم جعفر کاشانی، پیشکسوت ورزش ایران که دار فانی را وداع گفتند و تسلیت عرض می‌کنم این واقعه را به اهالی ورزش و برای خانواده‌ی محترم ایشان از خدا درخواست صبر می‌کنم. سپس تبریک می‌گویم هفته نیروی انتظامی را از طرف خودم و به نمایندگی از کلیه پیشکسوت‌های پاس و آرزوی سلامتی برای این عزیزان دارم.

او با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات مقدماتی گفت: خوش‌حال هستیم که در دیدار تیم ملی ایران و کامبوج خانم‌ها هم حضور دارند و خیر مقدم می‌گویم به این عزیزان و توقع داریم از افرادی که در ورزشگاه حضور دارند چه آقایان و چه خانم‌ها فرهنگ خوبی را از خود نشان دهند تا در رقابت‌های دیگر هم بتوانیم حضور بانوان را در ورشگاه داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان درباره بازی فردای تیم خود نیز گفت: بنده تازه از جلسه آنالیز نفت مسجد سلیمان آمده‌ام. این تیم با پنج مساوی با پنج مدعی بالای جدول در حال حاضر کارش را در لیگ دنبال می‌کند و این نشانه قابل احترام بودن تیم نفت مسجد سلیمان است. تبریک میگویم به آقای تارتار که با تمام مشکلات این تیم را به خوبی شکل داده‌اند. حیف است که با اخبار بد مواجه می‌شویم و به وزیر نفت توصیه می‌کنم راهی را که دیگران رفته‌اند دنبال نکند. هرچند مشکلاتی در این بخش است، بهتر است در تصمیمات‌شان تجدید نظری بکنند تا تیم‌های نفت ما سرنوشت نفت تهران را پیدا نکند.

فرکی با بیان این که تلاش خود را می‌کند تا میزبان خوبی برای تیم مقابل باشد گفت: امیدوار هستم یک بازی خوب را از جانب هر دو تیم ببینیم. ما نقاط ضعف و قوت تیم مقابل را شناسایی کردیم و تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم. با وجود این که در بازی فردا مانند همیشه تماشاچی زیادی نخواهیم داشت، اما همان معدود تماشاچی هم که داریم خوشحال خواهیم کرد. قطعا به دنبال پیروزی هستیم چرا که این بازی می‌تواند شرایط ما را بهتر بکند.

او درباره این که در دو بازی اخیر، تیمش گلی دریافت نکرده است گفت: این آمار خوبی است برای ما و حتی بازیکنان ما از خط دفاع گل هم زده‌اند و این حامل پیام خوبی برای ما است. با وجود این که تیم مقابل تیم منسجمی است و سخت گل می‌خورد، اما ما امیدوار هستیم که ابتدا گل نخوریم و بعد بتوانیم به گل برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =