کد خبر : 184643
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
-

دعوت به مذاکره اروپا و آمریکا مَکرسیاسی است/قدر انقلاب را باید بدانیم

دعوت به مذاکره اروپا و آمریکا مَکرسیاسی است/قدر انقلاب را باید بدانیم

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه ملاقات دولت‌مردان با سران انگلیس، فرانسه و آلمان با لبخند کمی ناراحت کننده بود، اظهار کرد: ولی مطالبی که در سخنرانی آورد حرف ملت و انقلاب بود و نشان می‌دهد دولت‌مردان به دید نافذ مقام معظم رهبری که چنین

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه ملاقات دولت‌مردان با سران انگلیس، فرانسه و آلمان با لبخند کمی ناراحت کننده بود، اظهار کرد: ولی مطالبی که در سخنرانی آورد حرف ملت و انقلاب بود و نشان می‌دهد دولت‌مردان به دید نافذ مقام معظم رهبری که چنین رفتاری را پیش‌بینی کرده بودند، رسیدند.

وی افزود: سه کشور ذکر شده خواستند بین ایران و آمریکا میانجیگری کنند ولی در همین اجلاس معلوم شد بازیچه دست آمریکا هستند و قبل از ملاقات با رئیس‌جمهور بر علیه ایران بیانیه دادند و ایران را به حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی متهم کردند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهربه هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: آنچه که رمز مؤفقیت ما در دفاع مقدس بود باید همان‌ها را پیش بگیریم.

معلمی با بیان اینکه دشمن از امکانات و تجهیزات دفاعی و نظامی ما می‌ترسد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی ظلم حرام است و انسان باید در برابر ظلم تا حد توان مقاومت کند و اگر در این راه جان دهد در راه خدا جان داده است.

وی افزود: بنا بر فرمایش رهبری، امیدوار بودن به آینده ، اعتماد به جوانان انقلابی وحدت و آحاد مردم، حمایت  واقعی از تولیدات داخلی رمز مؤفقیت است که خوشبختانه دولت هم به آن رسیده است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر به جلسه مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: اگر سرچشمه فساد بسته نشود هر روز چند پرونده وارد دستگاه قضایی می شود و علاوه بر تلاش دستگاه قضا، دستگاه‌های اجرایی هم و ظیفه دارند نگذارند فساد و خیانت اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =

محمدرضا کیانفر یکشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

آیت‌الله سیداحمد خاتمی گفت: نیازی به مذاکره با آمریکا در هیچ عرصه‌ای نداریم.

آقای خاتمی،
برای رفع تحریمها ناچار به مذاکره‌ایم زیرا عنقریب مردم که چهل سال استبداد جانشان را به لب رسانده در اثر سختی معیشت شورش کنند و فاجعه‌ای اسفبارتر از سال ۵۷ سرمان بیاوردند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،

عمل بینی گوشتی پنج شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

ممنون از اطلاعات مهمی که به اشتراک می زارید