کد خبر : 180258
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
-

انجام حدود ۴۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم

انجام حدود ۴۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی قم

به گزارش قائم آنلاین، احمد رضا سمیعی نسب امروز در گفت وگو ، در قم، با اشاره به نتیجه بازرسی از واحدهای صنفی استان قم اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری ۴۱ هزار و ۹۸۰ بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که نتیجه آن تشکیل سه هزار و ۴۶۵ پرونده برای چهار هزار

به گزارش قائم آنلاین، احمد رضا سمیعی نسب امروز در گفت وگو ، در قم، با اشاره به نتیجه بازرسی از واحدهای صنفی استان قم اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری ۴۱ هزار و ۹۸۰ بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که نتیجه آن تشکیل سه هزار و ۴۶۵ پرونده برای چهار هزار و ۸۷۳ تخلف مکشوفه به ارزش ۲۶ میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: عدم درج قیمت، عدم دادن صورتحساب و گران فروشی جزو تخلفات اصلی واحدهای صنفی متخلف در سال جاری بود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بازرسی از واحدهای صنفی استان هم بر عهده بازرسان این سازمان و هم بازرسان اتاق اصناف قم است.

 سمیعی نسب روند بازرسی‌های از واحدهای صنفی استان قم را رو به رشد دانست و تصریح کرد: ۳۷ درصد افزایش پرونده‌های مکشوفه و ۴۹ درصد افزایش تعداد تخلفات مکشوفه را در پنج ماه نخست سال جاری شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی در دهه اول شهریور از واحدهای صنفی استان قم صورت گرفت که نتیجه اش، تشکیل ۱۲۳ پرونده برای ۲۰۰ تخلف مکشوفه بود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: از ۱۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه طرح بازرسی ویژه بازگشایی سال تحصیلی در استان اجرا خواهد شد که در قالب این طرح، نظارت بر فروش لوازم التحریر و روپوش مدرسه صورت خواهد گرفت تا از اجحاف در حق مردم جلوگیری شود.

سمیعی نسب با اشاره به وضعیت قیمت کالاها در استان قم اظهار کرد: قیمت عمده کالاهای اساسی در  استان در طول ۱۰ روز گذشته نوسان چشمگیری نداشت، قیمت ۵۳ درصد از کالان اساسی در استان قم کمتر از میانگین کشوری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + چهار =