کد خبر : 175075
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

خاطره جالب نماینده مردم یزد در مجلس از اعزام به جبهه در شب ازدواجش

خاطره جالب نماینده مردم یزد در مجلس از اعزام به جبهه در شب ازدواجش

به گزارش قائم آنلاین، سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری که در هتل راه و ما یزد برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا تمام قد در مقابل ایران ایستاده است اظهار داشت: به حق کسی که می‌تواند نقش آفرینی کند، خبرنگار است و کسانی که می‌توانند امید را برقرار کنند و به

به گزارش قائم آنلاین، سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری که در هتل راه و ما یزد برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا تمام قد در مقابل ایران ایستاده است اظهار داشت: به حق کسی که می‌تواند نقش آفرینی کند، خبرنگار است و کسانی که می‌توانند امید را برقرار کنند و به جامعه بازگردانند هم اصحاب رسانه هستند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی شغل خبرنگاری یک کار سخت دانست و افزود: با توجه به شرایط کشور، برقراری امید در جامعه یک کار سخت است که امیدواریم در این زمینه موفق باشید.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان حاکمیتی کشور بر آن است که شرایط اجتماعی کشور به سمتی پیش برود که حضور مردم در صحنه باشد و جلوه آن در انتخابات ۹۸ است که بسیار حیاتی است.

موسوی بیوکی در خصوص نمایشگاه ازدواج در یزد گفت: انقلاب پایدار به خانواده پایدار متکی است و اگر این خانواده در ایران اسلامی وجود داشته و به فراوانی آن هم تاکید کنیم، آن زمان است که انقلاب اسلامی نیز پایدار خواهد بود که نشان از رابطه صددرصدی بین این دو دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش دولت و مسئولان کشور بیشتر بر این اصل است که بتوانیم خانواده‌های پایداری را در کشور داشته باشیم.

خاطره ماندگار از شب ازدواج

وی در ادامه صحبت‌های خود در جمع اصحاب رسانه به خاطره‌ای از زمان ازدواجش اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ ازدواج‌ها انقلابی بود و زیاد به تشریفات توجهی نمی‌شد.

موسوی بیوکی افزود: عصر همان روزی که برنامه ریزی شده بود که مراسم ازدواج برگزار شود، به من اطلاع دادند که فردا صبح در خط مقدم عملیات داریم و باید به سرعت به آنجا برویم که پس از پایان مراسم ازدواج بلافاصله به سمت جبهه حرکت کردیم و به لطف خدا هم در عملیات موفق بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =