کد خبر : 172391
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

نماینده کرمانشاه: چرا بازار مسکن همچنان به حال خود رهاست؟

نماینده کرمانشاه: چرا بازار مسکن همچنان به حال خود رهاست؟

به گزارش قائم آنلاین، احمد صفری در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با کشتی متخلف انگلیسی و توقیف آن را اقدامی ستودنی و حرکتی در راستای دستور فرمانده کل قوا ارزیابی کرد و از اقدام وزارت اطلاعات و کارکنان این وزارتخانه در دستگیری تیم جاسوسی آمریکایی

به گزارش قائم آنلاین، احمد صفری در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با کشتی متخلف انگلیسی و توقیف آن را اقدامی ستودنی و حرکتی در راستای دستور فرمانده کل قوا ارزیابی کرد و از اقدام وزارت اطلاعات و کارکنان این وزارتخانه در دستگیری تیم جاسوسی آمریکایی تشکر کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: وجود منابع آبی و خاکی و منابع مناسب برای اجرای طرح انتقال آب سامانه سردسیری بالغ بر ۵۰۰ میلیون مترمکعب به حوضه کرخه با مساحت بیش از ۱۵۰ هزار هکتار اراضی دیم و با آبی کردن افزایش تولید محصولات زراعی، ایجاد اشتغال پایدار، احیای رودخانه کرخه، حل مشکلات زیست محیطی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم. با توجه به مکاتبات مکرر، ملاقات حضوری و قول مساعد جنابعالی، انتظار دارم با جدیت اعتبار شروع عملیات اجرایی پروژه سامانه انتقال آب سردسیری به مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان را تامین کنید.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: پالایشگاه آناهیتای کرمانشاه با ظرفیت ۱۵۰ هزار بشکه در سال ۱۳۸۵ مجوز احداث آن صادر شد و اجرای آن از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ است و مورد تاکید ایشان است از این رو با توجه به قرار داشتن استان کرمانشاه در شمار مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و با توجه به وضعیت بحرانی اشتغال در این استان، اهمیت و نقش پالایشگاه آناهیتا در جلوگیری از خام فروشی نفت، توسعه اقتصادی، ایجاد ارزش افزوده، صادرات به کشورهای همسایه و ایجاد صنایع پایین دستی وابسته، جدی است و برای تعداد قابل توجهی از جوانان استان کرمانشاه ایجاد شغل می‌کند.

صفری در ادامه سخنانش خطاب به رییس‌جمهور، گفت: افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت‌ها و نبود نظارت و بی‌توجهی مسؤولان عرصه را بر اقشار مختلف مردم تنگ کرده است. با وجود تایید جنابعالی مبنی‌ بر قصور و بی‌توجهی به موضوع بسیار مهم مسکن در سال گذشته متأسفانه شاهد تداوم بی توجهی‌ها به این اساسی‌ترین نیازهای مردم هستیم. افزایش بی‌رویه قیمت مسکن باعث شد اقشار ضعیف جامعه به دلیل ناتوانایی در تامین پیش‌پرداخت و اجاره بهاء از کلانشهرها به شهرهای کوچک و حاشیه شهرها و روستاها پناه ببرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: چرا برای رفع مشکل مستاجران که ناچار به تمکین از مالکان هستند، اقدامی نمی‌شود و بازار مسکن همچنان به حال خود رهاست؟

وی از رییس قوه قضاییه خواست تا پرونده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در کمترین زمان و با قاطعیت مورد رسیدگی دستگاه قضایی قرار بگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − سیزده =