کد خبر : 170915
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

شایسته: وسایلم در یک کارتن گوشه اتاق است

شایسته: وسایلم در یک کارتن گوشه اتاق است

به گزارش قائم آنلاین، مجید شایسته در گفتگو ، اظهار داشت: من از نقد استقبال می‌کنم. نقد جانمایه کار است و دلیلی برای پیشرفت. اگر نقدی نباشد که پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. من حتی نقدهای مغرضانه را هم می‌‌خوانم و می‌پذیرم چون معتقدم اگر غرض و مرض را کنار بگذاریم، دو حرف و دو نقد درست

به گزارش قائم آنلاین، مجید شایسته در گفتگو ، اظهار داشت: من از نقد استقبال می‌کنم. نقد جانمایه کار است و دلیلی برای پیشرفت. اگر نقدی نباشد که پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. من حتی نقدهای مغرضانه را هم می‌‌خوانم و می‌پذیرم چون معتقدم اگر غرض و مرض را کنار بگذاریم، دو حرف و دو نقد درست در نقد مغرضانه وجود دارد که می‌تواند کمک کند. من با نقد مشکلی ندارم و همه انتقادات را به جان می‌خرم.

رییس فدراسیون تنیس در ادامه درباره سفر نماینده جهانی به ایران اظهار داشت: از مدتها پیش به دنبال حضور رناتو واواسوری بودیم و از سال پیش با او با او مکاتبه کرده بودیم و وی در برنامه زمانبندی خود این تایم را برای سفر به ایران معین کرد. ما هم بدون توجه به اینکه در آن تایم باشیم یا نباشیم، این تایم را فیکس کردیم. واواسوری در مکاتبات خود اعلام کرده که در سفر به ایران علاوه بر ملاقات با رییس باید تمامی ارکان مربوطه را ملاقات کرده و با انها جلسه بگذارد. از نایب رییس بانوان گرفته تا دبیر و مسئول مسابقات. او حتی تاکید کرد باید در وزارت ورزش مدیر مرتبط با تنیس را هم ملاقات کند و از یکی از ندارس و پایگاه‌های استعدادیابی هم بازید داشته باشد. حضور او به غیر بحث اقامت هیچ هزینه‌ای نداشته و قطعن می‌تواند برای ما مفید باشد.

شایسته در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تنیس در حوزه بین الملل که مورد انتقاد قرار گرفته، تاکید کرد: در حوزه بین الملل ما هرگز منفعل نبوده‌ایم. تا به امروز که ۴ ماه از سال گذشته، ۸  اعزام بین المللی داشته‌ایم که در سطح فدراسیون‌ها اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر بوده است. ما سال گذشته کرسی نایب رییسی تنیس غرب آسیا را به دست آوردیم که پیش از این در اختیار ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن بود و ما توانستیم در رقابت با این چهره سرشناس و متمول، این کرسی را بدست بیاوریم.

او با اشاره به فعالیت‌های فدراسیون گفت: ما در دیویس کاپ ناکام بوده‌ایم و این ناکامی و ضعف را بدون توجه به دلایل آن می‌پذیرم و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. ولی تنیس در این مدت منفعل نبوده. در سال جدید، ۸ اعزام بین المللی داشته‌ایم و ۲۲ مسابقه در تمامی رده‌ها برگزار کرده‌ایم و به رغم اینکه از لحاظ قانونی دوره سرپرستی من در فدراسسون به پایان رسیده، کار را بدون وقفه جلو می‌بریم.

شایسته با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون تاکید کرد: بلاتکلیفی فدراسیون من را هم آزار می‌دهد اما دست من نیست. بارها و بارها به وزارت ورزش مراجعه و درخواست کرده‌ام که تکلیف فدراسیون را روشن کنند اما نمی‌دانم دلیل اینهمه تعلل چیست. من با این شرایط رسما اعلام می‌کنم دیگر در تنیس نمی‌مانم. مدتهاست وسایلم را جمع کرده و در کارتنی گوشه اتاق گذاشته‌ام تا بلافاصله بعد از تعیین تکلیف بروم. اما استعفا نمی‌دهم چون استعفا بی‌احترامی با رای مجمع و البته نفراتی است که سال گذشته به احترام من در انتخابات ثبت نام نکردند. همین الان به من بگویند برو، به فردا که هیچ، به ساعت نمی‌کشد که فدراسیون را ترک می‌کنم. تنیس با یک میلیارد تومن بودجه چه چیز دیگری می‌خواهد بعد از ۹ سال برای من داشته باشد؟ ولی این بلاتکلیفی به سود تنیس نیست و بی‌احترامی به جامعه تنیس است. از وزارت ورزش تقاصا می‌کنم هر چه زودتر تکلیف این فدراسیون را روشن کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + هفت =