کد خبر : 170741
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

شاعری: به مدت ۴ ماه در فصل برداشت برنج، واردات این محصول را ممنوع کنید

شاعری: به مدت ۴ ماه در فصل برداشت برنج، واردات این محصول را ممنوع کنید

به گزارش قائم آنلاین، علی محمد شاعری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزارت صمت گفت: به مدت ۴ ماه در فصل برداشت، واردات برنج را ممنوع کنید. کشاورزان مازندرانی، گیلانی و گلستانی گناه دارند. این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: امسال علی رغم

به گزارش قائم آنلاین، علی محمد شاعری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزارت صمت گفت: به مدت ۴ ماه در فصل برداشت، واردات برنج را ممنوع کنید. کشاورزان مازندرانی، گیلانی و گلستانی گناه دارند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: امسال علی رغم اینکه ۱۰ درصد تولید گندم افزایش پیدا کرده ولی ۱۰ درصد فروش گندم به دولت کاهش پیدا کرده است و این به علت قیمت ۱۷۰۰ تومانی گندم است. با این روند ما مجبوریم که ۲ تا ۳ میلیون تن گندم از کشورهای خارجی وارد کنیم.

وی در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چه سریع‌تر رتبه بندی معلمان را عملیاتی کنند. آقای وزیر راه و شهرسازی! تاخیر در بازسازی راه‌های آسیب‌ دیده در سیل دیگر بس است. همچنین نسبت به سامان‌دهی مسکن، ساخت مسکن‌های ارزان قیمت و قیمت اجاره‌بها فکر جدی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 4 =