کد خبر : 169226
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

رضایی: شاهد بهترین انتخابی سال‌های اخیر بودیم

رضایی: شاهد بهترین انتخابی سال‌های اخیر بودیم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رضایی در گفت‌وگو ، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد آزادکاران در انتخابی تیم امید، گفت: مسابقات انتخابی بسیار خوب و راضی‌کننده بود؛ نتایج نشان داد که هیچ کشتی‌گیری حاشیه امنیت ندارد و اصلی‌ترین خاصیت ذاتی انتخابی هم همین است. وی ادامه داد: نتایج غیرقابل پیش‌بینی بود چرا که کشتی‌گیران بسیار با

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا رضایی در گفت‌وگو ، درباره ارزیابی‌اش از عملکرد آزادکاران در انتخابی تیم امید، گفت: مسابقات انتخابی بسیار خوب و راضی‌کننده بود؛ نتایج نشان داد که هیچ کشتی‌گیری حاشیه امنیت ندارد و اصلی‌ترین خاصیت ذاتی انتخابی هم همین است.

وی ادامه داد: نتایج غیرقابل پیش‌بینی بود چرا که کشتی‌گیران بسیار با انگیزه روی تشک ظاهر می‌شدند و تا دقایق آخر همه می‌جنگیدند؛ این اتفاقِ خوب و خوشایندی است. هر کشتی‌گیری از دلِ این رقابت سنگین بیرون بیاید آب دیده شده است. هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از انتخابی سخت از دلِ این نبرد سنگین برای یک مربی نیست. به نظرم شاهد بهترین مسابقات انتخابی در چند سال اخیر بودیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید درباره عملکرد نفراتی مانند محبی و گُلیج تصریح کرد: خوشبختانه تمام مدعیان در انتخابی حضور داشتند و کسی بیرون نماند. گُلیج چون آسیب‌دیده بود، حدود ۵-۴ ماه تمرینات منظمی نداشت و نتوانست آنطور که باید کشتی بگیرد. البته رقبایش هم خوب بودند؛ عبدی و شریعتی عملکرد درخشانی داشتند. محبی هم به نظر می‌رسید خستگی بیش از حد به دلیل حضور در مسابقات متعدد اجازه نداد در قواره‌های خودش کشتی بگیرد؛ البته میرباغبان در ۹۲ کیلوگرم پدیده مسابقات بود و تا فینال کشتی‌های خوبی گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: سطح مسابقات آنقدر بالا بود که کشتی‌گیرانی که در رده بزرگسالان هم مطرح هستند نتیجه گرفتنشان قطعی نبود که نشان دهنده پویایی کشتی است. از نظر فنی کشتی آزاد راه و شرایط خودش را پیدا کرده است و می‌توان به آینده امیدوار بود، چرا که مشخص نبود کدام کشتی‌گیر از قبل برنده است و اتفاق خوبی برای کشتی رقم خورد.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: ۲ اردو تا تورنمنت گرجستان داریم چرا که تنها مسابقه‌ای است که می‌توانیم در آن شرکت کنیم. فعلا بچه‌ها یک هفته استراحت می‌کنند چرا که انتخابی تیم ملی بسیار سنگین و نفس‌گیر بود. بعد از آن با هماهنگی کادر فنی نفرات و زمان آغاز اردوها را اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + دوازده =