کد خبر : 162053
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

مربی ایتالیایی چگونه به تهران آمد؟

مربی ایتالیایی چگونه به تهران آمد؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از elsport، استراماچونی سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. این مربی ایتالیایی در گفت‌وگویی که با گاتزتا دلواسپورت، داشت درباره انتخاب تیم فوتبال استقلال ایران گفت‌: وقتی که باشگاه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از elsport، استراماچونی سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد هدایت تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

این مربی ایتالیایی در گفت‌وگویی که با گاتزتا دلواسپورت، داشت درباره انتخاب تیم فوتبال استقلال ایران گفت‌: وقتی که باشگاه استقلال با من تماس گرفت چیزی درباره‌ی این باشگاه نمی‌دانستم و به همین خاطر به پیشنهاد آنها توجه نکردم، ولی وقتی اصرار این باشگاه را دیدم تصمیم گرفتم به این تیم بروم و پیشنهاد آنها را بررسی و توافق کردیم.

استراماچونی درباره‌ی بازگشت کونته به فوتبال ایتالیا، اضافه کرد: کونته و ساری از بهترین مربیان جهان هستند و خوشحالم که آنها به فوتبال ایتالیا برگشتند. اینتر در قلب من جای دارد و همیشه این تیم را دوست خواهم داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + شش =