کد خبر : 159278
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

امام(ره) اسوه و الگوی اسلام ناب و حقیقت ایمان بود

امام(ره) اسوه و الگوی اسلام ناب و حقیقت ایمان بود

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در مراسم سی ومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهرستان جویبار امام(ره) را شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ دانست و افزود: امام خمینی(ره) ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و بعد از صدر اسلام تا به امروز پس از انبیا و ائمه معصومین مثل امام خمینی(ره) را نمی‌توان پیدا

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی در مراسم سی ومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهرستان جویبار امام(ره) را شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ دانست و افزود: امام خمینی(ره) ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و بعد از صدر اسلام تا به امروز پس از انبیا و ائمه معصومین مثل امام خمینی(ره) را نمی‌توان پیدا کرد.

وی بیان کرد: امام(ره) از نوجوانی تا پایان عمر جهاد نفس داشت و خود را فدای دین کرد تا دین خدا از انقراض نجات دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه واژه وحدت در جامعه ما مظلوم واقع شده است گفت: هرکسی دم از وحدت می‌زند در حالی خداوند در قرآن اطاعت از ولایت و امامت را عامل وحدت می‌داند.

معلمی با انتقاد از بی‌توجه‌ای برخی مسئولان به هشدارهای رهبری اظهار کرد: سیاسیونی که نصیحت‌های رهبری را نشنیده می‌گیرند و گاهاً مخالفت می‌کنند آیا سخن امام(ره) در مورد رهبری امروز انقلاب شنیده‌اند؟ که چه نظری در مورد ایشان داشت.

وی تأکید کرد: امروز باید وصیت امام خمینی(ره) برای جوانان تبیین شود ولی متأسفانه نه تنها این کار نمی‌شود بلکه عده‌ای به رهنمودهای رهبری نیز بی‌توجه هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر دولتی که از ولایت فقیه اطاعت کند موفق خواهد شد و در غیر این صورت توفیقی به دست نخواهد آورد.

معلمی با اشاره به تهدیدهای پوشالی آمریکا علیه ایران گفت: عده‌ای می‌گفتند که اگر مذاکره نکنیم جنگ می‌شود ولی چه شد؟ این شد که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران کاری کرد که آمریکا این شیطان بزرگ از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

وی نبود تثبیت مدیریت در دولت را مشکل جامعه امروز دانست و تصریح کرد: وقتی ما می‌توانیم موشک نقطه زن چند صد کیلومتری را درست کنیم چطور می‌شود که صنایع دیگر ما در حال تعطیلی است؟ علت این موضوع عدم تثبیت مدیریت در دولت‌هاست و هردولتی که بر سرکار می‌آید با سلایق سیاسی مدیران را تغییر می‌دهد.

امام جمعه قائم شهر در پایان از مردم نجیب و صبور و مقاوم ایران تشکر و قدردانی کرد و گفت: دولت ما پشتوانه قوی همچون این ملت دارد، پس دولت باید خودش را قوی کند و اگر پیرمردهای دولت توان مدیریت ندارند باید جای خود را به جوانان حزب الهی بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =