کد خبر : 157327
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
-

کولاکوویچ: می‌توان به حضور در جمع ۶ تیم لیگ ملت‌ها امیدوار بود

کولاکوویچ: می‌توان به حضور در جمع ۶ تیم لیگ ملت‌ها امیدوار بود

به گزارش قائم آنلاین، در پایان آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ ایگور کولاکوویچ سرمربی سرو قامتان ایران در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفت: از همه نفراتی که در جلسه تمرینی امروز حاضر شدند تشکر می‌کنم. شرایط سخت است اما خوشحالم‌که همه این نفرات را می‌بینم

به گزارش قائم آنلاین، در پایان آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ ایگور کولاکوویچ سرمربی سرو قامتان ایران در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفت: از همه نفراتی که در جلسه تمرینی امروز حاضر شدند تشکر می‌کنم. شرایط سخت است اما خوشحالم‌که همه این نفرات را می‌بینم چون تمرین امروز شرایط متفاوتی داشت. امروز تمرینات خود را دیر شروع کردیم چون جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون داشتیم.

او درباره مسابقات هفته اول لیگ ملت‌ها گفت: هفته اول خیلی مشکل است و این موضوع برای همه تیم‌ها است. ما دوره‌های تمرینی خوبی داشتیم اما بدون بازی دوستانه. همه تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی کمی داشته‌اند اما زمان آماده‌سازی آنها نسبت به ما کم‌تر بود. در این شرایط چیزی مشخص نیست و ما برای جنگیدن و کسب نتیجه می‌رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره شرایط ملی‌پوشان باتجربه و جوان‌ترها گفت: بازیکنان ما همگی آماده هستند، شرایط را می‌بینیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. از ابتدا هم دنبال این بودیم که میکسی از بازیکنان خوب از میان باتجربه‌ها و جوان‌ها را در تیم جا دهیم.

او درباره خواسته‌اش از هواداران والیبال ایران نیز گفت: امیدواریم در شرایط بد و خوب هواداران والیبال کنار تیم ملی باشند. ما دو هفته میزبان هستیم و در ایران می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم که به همین دلیل بهتر است هواداران کنار ما باشند.

کولاکوویچ در واکنش به این موضوع که انتظار طرفداران حضور والیبال در جمع شش تیم نهایی لیگ ملت‌ها است، اظهار کرد: ما انتظار داریم که بین شش تیم برتر باشیم و اما همه تیم‌ها هم این را می‌خواهند، اما باید بجنگیم تا به موفقیت برسیم. با این شرایط و آماده‌سازی که ما داشته‌ایم می‌توان این انتظار را داشت اما باز هم می‌گویم همه تیم‌ها می‌خواهند در جمع برترین‌ها باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند سنت‌شکنی کرده و برخلاف سال‌های گذشته شروع خوبی را در لیگ ملت‌های امسال داشته باشد؟ گفت: اگر بتوانیم حتماً سعی می‌کنیم شروع خوبی را داشته باشیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا درخواست بازی دوستانه برای تیم ملی را از فدراسیون ایران نداشت؟ توضیح داد: ما دعوت نامه و ایمیل زیادی به تیم‌های مختلف زدیم اما آن‌ها قبول نکردند. نه قبول کردند به ایران بیایند نه قبول کردند ما به کشور آن‌ها برویم. فدراسیون از ما حمایت می‌کرد اما هیچ کشوری حاضر نبود این کار را انجام دهد.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود میانگین سنی ۲۵ سال برای تیم ایران خبری از بازیکنانی چون توخته در ترکیب ۱۵ نفره ایران برای هفته نخست مسابقات نیست؟ گفت: ما برای لیست لیگ ملت‌ها ۲۵ بازیکن داریم و برای این مسابقات روی همه این نفرات حساب می‌کنیم. ما مسابقات نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم که باید به آن‌ها احترام بگذاریم. در مورد توخته هم باید بگویم که او باید تلاش خود را برای پوشیدن لباس بزرگسالان بیشتر کند تا بتواند در سطح بزرگسالان باشد.

کولاکوویچ در پایان، در پاسخ به این سوال که با این وجود می‌توان گفت لیگ ملت‌ها از ارزش زیادی برای او برخوردار است چون از بازیکنان با تجربه در ترکیب تیم ملی برای لیگ ملت‌ها استفاده می‌کند؟ توضیح داد: خیر این‌طور نیست، هدف اول ما مسابقات المپیک است و نمی‌توانیم بازیکنان اصلی را تا آن زمان در اختیار نداشته باشیم. باید از آن‌ها استفاده کنیم تا آن‌ها آماده شوند تا بتوانیم در بازی‌های انتخابی المپیک با کمک آن‌ها به توکیو برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هشت =