کد خبر : 157247
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

نماینده شهریار: با طرح افزایش تعداد نمایندگان موافقت شود

نماینده شهریار: با طرح افزایش تعداد نمایندگان موافقت شود

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به طرح افزایش تعداد نمایندگان در تذکری گفت: برخی از نمایندگان به دلیل دغدغه‌هایی که دارند با این طرح مخالفت کردند. آنها خودشان را به جای من بگذارند. یک نماینده برای یک و

به گزارش قائم آنلاین، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به طرح افزایش تعداد نمایندگان در تذکری گفت: برخی از نمایندگان به دلیل دغدغه‌هایی که دارند با این طرح مخالفت کردند. آنها خودشان را به جای من بگذارند. یک نماینده برای یک و نیم میلیون جمعیت ۱۰ شهر، ۵ بخش و ۱۰۳ روستا چگونه می‌توان به تمام این مناطق رسیدگی کرده و ادای وظیفه کنم؟ جمعیت دانش آموزان در سه شهرستان از جمعیت چند مرکز استان بیشتر است. هزاران مرکز صنعتی کوچک و بزرگ وجود دارد. این وضعیت بی‌عدالتی است. به تنهایی نمی‌توان به تمامی این مسائل رسیدگی کرد.

وی افزود: برخی از حوزه‌های انتخابیه با جمعیت ۵۰۰ هزار نفری یک نماینده و حتی برخی با جمعیت کمتر از ۳۰۰ هزار نفر دو نماینده دارد اما حوزه انتخابیه من با این گستردگی فقط یک نماینده در مجلس دارد. از نمایندگان می‌خواهم که در این خصوص همکاری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =