کد خبر : 152702
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

۳ بانوی اصفهانی به اردوی تیم ملی کانوپولو دعوت شدند

۳ بانوی اصفهانی به اردوی تیم ملی کانوپولو دعوت شدند

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم ملی کانوپولو بانوان اسامی دعوت‌شدگان به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی را اعلام کرد که در این بیان نام ۳ اصفهانی به چشم می‌خورد. شیوا ملوی‌نیا، ستایش پیرنجم‌الدین و فرزانه حسینیان اصفهانی‌های دعوت‌شده هستند که باید به همراه سایر ملی‌پوشان از ۱۴ اردیبهشت‌ماه و به مدت ۵ روز در یزد

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم ملی کانوپولو بانوان اسامی دعوت‌شدگان به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی را اعلام کرد که در این بیان نام ۳ اصفهانی به چشم می‌خورد.

شیوا ملوی‌نیا، ستایش پیرنجم‌الدین و فرزانه حسینیان اصفهانی‌های دعوت‌شده هستند که باید به همراه سایر ملی‌پوشان از ۱۴ اردیبهشت‌ماه و به مدت ۵ روز در یزد در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کانوپولو بانوان شرکت کنند.

این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ایران ۲۰۱۹ با حضور ۱۵ قایقران برگزار می‌شود و الهه عمرو مربی و شهرزاد کارگر سرپرست اردو هستند.

به گزارش فارس، اسامی کامل دعوت‌شدگان به تیم ملی کانوپولو بانوان به شرح زیر است:

شیوا ملوی‌نیا، ستایش پیرنجم‌الدین و فرزانه حسینیان از اصفهان، الهه پور‌عبدیان و ثنا طهوری از البرز، صبا رحمتی از لرستان، ترانه کامیاب، فاطمه جلیلیان و مریم غفاری از مازندران، آمنه شیرزادی از مرکزی، آرزو صارمی‌مقدم از زنجان، مهلا عاطفه‌دار و مهتاب زهتاب از خراسان رضوی، دریا سمیعی و مریم خلیفه از یزد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 13 =