کد خبر : 152232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
-

نیکزادی‌پناه: شورای نگهبان به اکثر مواد مصوبه مجلس در خصوص قانون انتخابات ایراد خواهد گرفت

نیکزادی‌پناه: شورای نگهبان به اکثر مواد مصوبه مجلس در خصوص قانون انتخابات ایراد خواهد گرفت

به گزارش قائم آنلاین، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با اشاره به روند بررسی و تصویب طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس گفت: به نظر من این قانون، قانون جامع و مفیدی نیست و گرفتاری‌های آن در عرصه اجرا زیاد خواهد بود. وی افزود: در سنوات قبل هم

به گزارش قائم آنلاین، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو  با اشاره به روند بررسی و تصویب طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس گفت: به نظر من این قانون، قانون جامع و مفیدی نیست و گرفتاری‌های آن در عرصه اجرا زیاد خواهد بود.

وی افزود: در سنوات قبل هم در یکی دو بار این طرح مطرح شد اما به ثمر نرسید. من احساس می‌کنم که این قانون، قانون جامعی نخواهد بود و ایرادات زیادی مخصوصاً در حوزه اجرا خواهد داشت.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر من بر این است که شورای نگهبان بسیاری از مواد مصوبه مجلس در خصوص اصلاح قانون انتخابات را تأیید نخواهد کرد، اظهار داشت: آنچه به عنوان انتخابات تناسبی در مصوبه مجلس در اصلاح قانون انتخابات آمده با آنچه به عنوان انتخاباتی تناسبی مطرح است سازگاری و همخوانی ندارد و تناسبی که در مصوبه آمده تناسب درستی نیست.

نیکزادی‌پناه خاطرنشان کرد: این مصوبه در اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد و می‌شود برای جلوگیری از این مشکلات حداقل برای این دوره از انتخابات مجلس عملیاتی نشود.

وی در پایان گفت: با توجه به فرصت اندکی که تا انتخابات باقی مانده اگر شورای نگهبان هم مصوبه را تأیید کند ما در اجرای این قانون با مشکل مواجه خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =