کد خبر : 148851
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

نتانیاهو و رقیبش هر دو در انتخابات اعلام پیروزی کردند

نتانیاهو و رقیبش هر دو در انتخابات اعلام پیروزی کردند

به گزارش قائم آنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، رقیب انتخاباتی او هر دو در انتخابات فلسطین اشغالی اعلام پیروزی کردند. در حالی که نظرسنجی شبکه آی‌۲۴ پیش‌بینی کرده ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری گانتز ۳۳ کرسی پارلمان و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ۲۷ کرسی را تصاحب خواهند کرد، برخی

به گزارش قائم آنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز»، رقیب انتخاباتی او هر دو در انتخابات فلسطین اشغالی اعلام پیروزی کردند.

در حالی که نظرسنجی شبکه آی‌۲۴ پیش‌بینی کرده ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری گانتز ۳۳ کرسی پارلمان و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ۲۷ کرسی را تصاحب خواهند کرد، برخی نظرسنجی‌های دیگر پیروزی نتانیاهو را پیش‌بینی کرده‌اند.

بنی گانتز در پی اعلام نتایج نظرسنجی‌های درون‌ شعب خودش را پیروز اعلام کرده و گفته «رووین ریولین» (رئیس رژیم صهیونیستی) باید از او بخواهد دولت بعدی را تشکیل دهد.

نتانیاهو هم بر اساس نظرسنجی‌های شعب اخذ رأی مدعی «پیروزی آشکار» حزب لیکود در انتخابات شده است.پپ

روزنامه هاآرتص ساعاتی بعد گزارش داد با انتشار اطلاعات بیشتر از انتخابات، احتمال پیشی گرفتن نتانیاهو از رقیبش بنی گانتز قوت گرفته است. با وجود این، احتمالاً نه نتانیاهو و نه گانتز در صورت پیروزی در انتخابات از آرای کافی برای ایجاد ائتلاف برخوردار نخواهند بود.

 بیست و یکمین دور انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست)، از صبح روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین) در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 19 =