کد خبر : 147538
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

اگر پرسپولیس منطقی بازی کند قطعاً استقلال را شکست خواهد داد

اگر پرسپولیس منطقی بازی کند قطعاً استقلال را شکست خواهد داد

به گزارش قائم آنلاین، بهنام ابوالقاسم‌پور  در خصوص دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل حریف سنتی خود استقلال تهران گفت: هردو تیم بازی خیلی سختی خواهند داشت. شرایط جدول به گونه‌ای است که می‌توان گفت این دیدار حکم شش امتیاز را دارد. هر تیمی بتواند از موقعیت‌های کوچک خود استفاده کند برنده بازی می‌شود. مهاجم اسبق

به گزارش قائم آنلاین، بهنام ابوالقاسم‌پور  در خصوص دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل حریف سنتی خود استقلال تهران گفت: هردو تیم بازی خیلی سختی خواهند داشت. شرایط جدول به گونه‌ای است که می‌توان گفت این دیدار حکم شش امتیاز را دارد. هر تیمی بتواند از موقعیت‌های کوچک خود استفاده کند برنده بازی می‌شود.

مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در این بازی را دارد درباره حساسیت‌های خاص دربی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس با وجود هوادارانشان معنی خاص پیدا کرده‌اند. این بازی هم برای همین هوادار خیلی خاص است. بعضی از هواداران را می‌شناسم که اصلاً نمی‌خواهند بازنده دربی باشند. آنها جام قهرمانی هم نمی‌خواهند اما می‌خواهند حریف سنتی خود را شکست دهند. بازیکن هر چقدر در زمین بازی آرام باشد باز هم تحت تأثیر اتمسفر ورزشگاه قرار می‌گیرد.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه این دیدار تصریح کرد: واقعاً سخت است بخواهیم برنده این بازی را پیش بینی کنیم. استقلال و پرسپولیس در بهترین شرایط خود در سال‌های اخیر هستند. هر دو تیم برای بردن وارد زمین می‌شوند. رقابت در صدر جدول برای قهرمانی زیاد است. من فکر می‌کنم بازی تهاجمی از هر دوتیم شاهد باشیم اما تعداد گل‌هایی که پرسپولیس و استقلال می‌زنند بستگی به تیزهوشی مهاجمان خود دارد.

پیش‌کِسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور گادوین منشأ با پیراهن استقلال تهران در حالی‌که وی در دیدار رفت در ترکیب پرسپولیس حضور داشت تصریح کرد: او بازیکن دونده و خوبی است. می‌تواند دفاع پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. ولی نباید فراموش کرد مدافعان پرسپولیس هم خیلی خوب بازی او را می‌شناسند و می‌توانند به خوبی از عهده کار برآیند.

ابوالقاسم‌پور در پایان افزود: با این حال دوست دارم پرسپولیس بازی را ببرد. برانکو ایوانکوویچ روی نکات فنی بازیکنان خود تسلط کامل دارد. استقلال را هم خیلی خوب می‌شناسد. اگر پرسپولیس بازی منطقی‌اش را دنبال کند قطعاً برنده میدان خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 18 =