کد خبر : 139723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

تشکیل پرونده ۲۰ میلیاردی برای ۲۵۳ واحد متخلف عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی

تشکیل پرونده ۲۰ میلیاردی برای ۲۵۳ واحد متخلف عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی

به گزارش قائم آنلاین،  حسین اصغرزاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ۲۵۳ واحد متخلف عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه در مازندران شناسایی شد. وی افزود: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی و لزوم نظارت بر عرضه کود، سم و ادوات کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبادرت به برگزاری طرح نظارتی

به گزارش قائم آنلاین،  حسین اصغرزاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: ۲۵۳ واحد متخلف عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه در مازندران شناسایی شد.

وی افزود: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی و لزوم نظارت بر عرضه کود، سم و ادوات کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبادرت به برگزاری طرح نظارتی در سطح استان کرده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه در این طرح از ۳ هزار و ۳۱۲ واحد در سراسر استان بازرسی به‌عمل آمده، از شناسایی ۲۵۳ واحد متخلف خبر داد.

اصغرزاده ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را ۲۰ میلیارد و ۸۶۰ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۰۵ ریال اعلام کرد و متذکر شد: این پرونده‌ها جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =