کد خبر : 129159
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
-

نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به مجلس درباره معاهده پاریس

نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به مجلس درباره معاهده پاریس

به گزارش قائم آنلاین، محمد علی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه الحاق ایران به معاهده پاریس گفت: این لایحه پیش از این در مجلس بررسی و تصویب شد و برای بررسی به شورای نگهبان ارجاع شد. وی با بیان

به گزارش قائم آنلاین، محمد علی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه الحاق ایران به معاهده پاریس گفت: این لایحه پیش از این در مجلس بررسی و تصویب شد و برای بررسی به شورای نگهبان ارجاع شد.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان نیز ایراداتی به این لایحه وارد دانست، ادامه داد: شورای نگهبان به مجلس اعلام کرده است که در برخی مواد ذکر شده که این لایحه پیوست‌های دارد که این پیوست‌ها برای بررسی باید به این شورا ارائه شود.

نماینده زابل در مجلس تصریح کرد: مجلس نیز از سازمان محیط زیست درخواست کرده که پیوست‌های این لایحه را به پارلمان ارائه کند اما رئیس این سازمان کتباً به مجلس اعلام کرده این لایحه پیوست‌های ندارد و هر زمانی ضمیمه و یا پیوستی به این لایحه اضافه شود آن را به مجلس ارائه می‌کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اضافه کرد: پس از نامه‌نگاری‌ها با سازمان محیط‌زیست گزارش کمیسیون نیز به صحن ارائه شد اما رئیس مجلس تشخیص داد بار دیگر این لایحه در کمیسیون بررسی شود.

کیخا با بیان اینکه باردیگر کمیسیون گزارش خود را به صحن علنی ارائه می‌کند، گفت: باید نمایندگان در صجن علنی این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + دو =