کد خبر : 125579
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
-

حضور ۳ تیم تخصصی مازندران در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج+ تصاویر

حضور ۳ تیم تخصصی مازندران در نخستین رویداد فضای مجازی بسیج+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از امروز در تهران آغاز شد. در همین راستا مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ تیم از ۳۲

به گزارش قائم آنلاین، اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از امروز در تهران آغاز شد.

در همین راستا مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰۰ تیم از ۳۲ استان کشور حضور دارند و با هم به رقابت می‌پردازند.

امیر اسدی با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش‌های انیمیشن، طراحی بازی و نرم افزار ویژه تلفن همراه به رقابت با نمایندگان دیگر استان‌ها می‌پردازند، اظهار کرد: بازی‌ها از امروز آغاز شده است و تا صبح شنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: موضوعات رقابت در بخش انیمیشن نقش جوان مومن انقلابی در افول آمریکا، در بخش بازی موضوع جوان و مقاومت و در بخش نرم افزار موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

سرپرست تیم شرکت کننده استان مازندران با اشاره به اینکه تیم استان در هر سه بخش حضور دارند که هر تیم متشکل از سه نفر است، گفت: افراد شرکت کننده از فعالان فضای مجازی شهرهای ساری، قائم‌شهر، چالوس، رامسر، بابل، تنکابن هستند که امیدواریم در این دوره از رویداد موفق شویم.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 2 =