کد خبر : 124965
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
-

این استقلال مدعی نیست!

این استقلال مدعی نیست!

به گزارش قائم آنلاین، ستار همدانی درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: سه امتیاز این دیدار برای استقلال خیلی مهم بود تا بتواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. در صورت پیروزی تیم در بازی معوقه خود، استقلال باید با صنعت نفت و سپیدرود بازی کند و

به گزارش قائم آنلاین، ستار همدانی درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: سه امتیاز این دیدار برای استقلال خیلی مهم بود تا بتواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. در صورت پیروزی تیم در بازی معوقه خود، استقلال باید با صنعت نفت و سپیدرود بازی کند و این نوید بهتر شدن شرایط استقلال را می‌دهد.

« انگیزه بازیکنان استقلال بالا رفته، اما تیم هنوز جای کار دارد.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: استقلال باید در خلق موقعیت خیلی خوب کار کند اگر چه هافبک‌های تیم بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان ارائه کردند و بارش باران و لغزنده بودن زمین هم در کیفیت کار تیم موثر بود. به هر حال کسب این سه امتیاز خارج از خانه برای استقلال خیلی خوب بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بازیکنان خارجی این تیم مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: گرو خیلی زحمت می‌کشید و دوندگی زیادی داشت. او حتی اواخر نیمه دوم استارت‌های خیلی خوبی می‌زد، اما استقلال به یک بازیکن تمام‌کننده نیاز دارد که گرو این  شَمّ گلزنی را ندارد. استقلال به جای او باید بازیکنی تمام عیار و با توانایی بالای گلزنی در اختیار داشته باشد. طارق همام می‌تواند به استقلال کمک کند، اما نیومایر هم هنوز جواب نداده است. در میان بازیکنان داخلی و خارجی، برخی از آنها در حد استقلال نیستند و تیم باید تقویت شود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در ادامه فصل به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اضافه شود یا خیر، به تسنیم گفت: اگر استقلال تقویت شود می‌تواند به مدعیان لیگ برتر برسد، اما نه با این تیم. قطعاً تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی در نیم‌فصل تقویت می‌شوند و شرایط برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه استقلال تاکنون کارهای بزرگی انجام داده‌اند و می‌توانند باز هم کارهای بزرگی انجام دهند، عنوان کرد: باشگاه باید بازیکنانی در حد لیگ قهرمانان آسیا جذب کند و نگاه استقلال نباید تنها به لیگ برتر باشد. بازیکنانی باید به تیم بیایند که گره تیم را باز کنند. استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار دارد، اما کار «نشد» ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفت =