کد خبر : 123106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

وضعیت سامان قدوس برای حضور در دیدار دوستانه برابر ونزوئلا مشخص شد!

وضعیت سامان قدوس برای حضور در دیدار دوستانه برابر ونزوئلا مشخص شد!

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در چارچوب دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی کریم انصاری فرد مقابل ترینیداد و توباگو  به پیروزی یک بر صفر برسد تا آماده دیدار

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در چارچوب دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی کریم انصاری فرد مقابل ترینیداد و توباگو  به پیروزی یک بر صفر برسد تا آماده دیدار با ونزوئلا شود.

در فهرست ۲۴ نفره کی روش برای برگزاری این ۲ بازی دوستانه، تنها سامان قدوس بنا بر مشکلاتی موفق نشد به تهران بیاید و قرار است در دوحه قطر به اردوی ملی پوشان بپیوندد و اگر کادرفنی تیم ملی و کی روش صلاح بداند، او در دیدار با شاگردان رافائل دودامل  بازی می کند. این بازیکن که شنبه هفته جاری و در جریان برتری یک بر صفر خارج از خانه آمیان مقابل تولوز پاس تک گل پیروزی بخش یارانش را برای الکسیس بلین ارسال کرد تا آمیان به رتبه شانزدهم لوشامپیونا صعود کند، مستقیم راهی دوحه قطر خواهد شد تا در اردوی شاگردان مرد پرتغالی حضور یابد.

تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در چارچوب دیدار تدارکاتی موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گلزنی کریم انصاری فرد مقابل ترینیداد و توباگو  به پیروزی یک بر صفر برسد تا آماده دیدار با ونزوئلا شود.در فهرست ۲۴ نفره کی روش برای برگزاری این ۲ بازی دوستانه، تنها سامان قدوس بنا بر مشکلاتی موفق نشد به تهران بیاید و قرار است در دوحه قطر به اردوی ملی پوشان بپیوندد و اگر کادرفنی تیم ملی و کی روش صلاح بداند، او در دیدار با شاگردان رافائل دودامل  بازی می کند. این بازیکن که شنبه هفته جاری و در جریان برتری یک بر صفر خارج از خانه آمیان مقابل تولوز پاس تک گل پیروزی بخش یارانش را برای الکسیس بلین ارسال کرد تا آمیان به رتبه شانزدهم لوشامپیونا صعود کند، مستقیم راهی دوحه قطر خواهد شد تا در اردوی شاگردان مرد پرتغالی حضور یابد.

قدوس پس از اینکه فصل گذشته در رقابت های لیگ های سوئد، عملکرد فوق العاده ای داشت و با گل و پاس گل های فراوان، محبوب هواداران  اوسترسوند شده بود، ابتدای فصل به آمیان فرانسه پیوست و در این تیم هم عملکرد خوبی دارد و هر چند بنابر دلایلی مقابل ترینیداد و توباگو را از دست داد اما هافبک ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل ونزوئلا بازی خواهد کرد.

قرار است این بازیکن، اوایل هفته آینده، همزمان با ملی پوشان وارد دوحه قطر شود و تمریناتش را از سر گیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا با برگزاری اردوها و بازی های دوستانه، آماده قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات پس از ۴۲ سال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 10 =