کد خبر : 119104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
-

بیرانوند مقابل چشمان کی‌روش کتک خورد

بیرانوند مقابل چشمان کی‌روش کتک خورد

به گزارش قائم آنلاین،  آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با بولیوی عصر دیروز ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی با حضور ۲۸ بازیکن برگزار شد. همانند روز‌های گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی تنها غایب تیم ملی ایران بود و هر ۲۸ بازیکن در سلامت کامل به تمرین پرداختند. روز گذشته

به گزارش قائم آنلاین،  آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با بولیوی عصر دیروز ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی با حضور ۲۸ بازیکن برگزار شد. همانند روز‌های گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی تنها غایب تیم ملی ایران بود و هر ۲۸ بازیکن در سلامت کامل به تمرین پرداختند.
روز گذشته و در اواخر تمرین، سعید عزت‌اللهی با مصدومیت جزئی مواجه شده بود که این بازیکن هم بدون مشکل خاصی همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
در ابتدای این تمرین بازیکنان در گروه‌های چند نفره مشغول به گرم کردن بدن‌های خود شدند و بر سر کنترل توپ با یکدیگر رقابت داشتند که در یکی از این گروه‌ها علیرضا بیرانوند به عنوان بازنده انتخاب شد و بازیکنان با زور او را مقابل چشمان کی‌روش کتک زدند که با شوخی و خنده سایر بازیکنان همراه شد.
همان طور که فدراسیون فوتبال اعلام کرد این دیدار در بازی فردا ایران با لباس‌های قرمز و بولیوی با لباس‌های سبز به میدان می‌روند. خبرنگاران تنها در ۲۰ دقیقه ابتدایی این تمرین حضور داشتند و با شروع تمرین تاکتیکی در‌های تمرین بسته شد.
دیدار ایران و بولیوی ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و پس از آن بازیکنان به باشگاه‌های خود بازمی‌گردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − نه =