کد خبر : 109646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه

به گزارش قائم آنلاین، از برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران خبر داد. وی افزود: این طرح از تاریخ ۱۵ شهریور لغایت ۱۰ مهر ماه سال‌جاری همزمان در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این طرح در دو بخش نظارت بر تامین لوازم‌التحریر و

به گزارش قائم آنلاین، از برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در مازندران خبر داد.

وی افزود: این طرح از تاریخ ۱۵ شهریور لغایت ۱۰ مهر ماه سال‌جاری همزمان در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه این طرح در دو بخش نظارت بر تامین لوازم‌التحریر و نظارت بر فروش می‌باشد؛ اظهار کرد: تا کنون جلسات مختلفی برای هماهنگی بیشتر در اجرا با تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اتحادیه‌ها و بخش خصوصی در ایام اجرای طرح‌های نظارتی و انجام بازرسی و نظارت، کنترل حراج‌ها، شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر رعایت درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی،دریافت و رسیدگی به موقع گزارش‌ها و شکایات مردمی و انجام گشت‌های بازرسی با مراجع نظارتی در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس دنبال خواهد شد.

محمدپور در پایان گفت: شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی، تقلب، احتکار و … مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + ده =