کد خبر : 101347
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

کشف ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی کالای قاچاق در مازندران

کشف ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیونی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳ روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد. وی تصریح

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳ روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی استان به همکاری پلیس های تخصصی و دستگاه های ذیربط برون سازمانی در سطح شهرستان ها به منظور مقابله هدفمند و اثر بخش با پدیده شوم قاچاق کالا وارد عمل شده و موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در این طرح ۶۰۰ کیلوگرم سموم کشاورزی به همراه دو دستگاه موتور سیکلت خارجی ، ۲۵ هزار عدد گیاه کاج ، ۹۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۲ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار، ۶ تن و ۳۰۰ کیلو گرم چوب آلات، انواع البسه قاچاق و جواهرات قاچاق کشف شد.

میرفیضی با اشاره به دستگیری ۱۹ متهم به قاچاق کالا از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات ۷ میلیاردو ۸۸۳ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق از اولویت برنامه های پلبس در سال جاری است، گفت: پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =