کد خبر : 97764
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
-

بازگشت به دوران کارت سوخت

بازگشت به دوران کارت سوخت

به گزارش قائم آنلاین، هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استفاده دوباره از کارت های سوخت در جایگاه های سوخت کشور اظهارداشت: حفظ کارت سوخت همواره یکی از مهم ترین محور های گفت‌وگو مجلس با مسئولان وزارت نفت و پخش

به گزارش قائم آنلاین، هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استفاده دوباره از کارت های سوخت در جایگاه های سوخت کشور اظهارداشت: حفظ کارت سوخت همواره یکی از مهم ترین محور های گفت‌وگو مجلس با مسئولان وزارت نفت و پخش فراورده های نفتی بوده است و نظر مجلس بر این بوده که کارت سوخت حفظ شود.

وی ادامه داد: کارت سوخت پایه و اساس تمام بررسی های مصرف و میزان سوخت در کشور است، امروز که از کارت سوخت استفاده نمی شود در بررسی میزان مصرف سوخت و درآمدهای حاصل از آن دچار مشکلاتی هستیم که باید به این موضوع هر چه سریع تر در کمیسیون انرژی پرداخته شود و احتمالا در هفته های اینده یکی از محور های جلسات این کمیسیون است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت بنزین نیز بیان داشت: افزایش آنچنانی که برخی می گویند تا ۵۰ درصد است در خصوص سوخت صورت نمی گیرد ولی دولت بر اساس آنچه مجلس تصویب کرده است می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت بنزین را در کشور افزایش دهد و احتمال دارد دولت در تا پایان نیمه اول سال جاری این امر را انجام دهد.

خادمی گفت: دولت برای افزایش تا سقف ۱۵ درصد نیازی به تائیدیه مجلس ندارد و می تواند بدون صدور مجوز این امر را انجام دهد. اما موضوع سهمیه بندی و دو نرخی شدن قیمت سوخت قرار نیست در کشور مجقق شود و هنوز اخبار رسمی از وزرات نفت در این باره به ما نرسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =