کد خبر : 97630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
-

فراکسیون نمایندگان ولایی تدوین «برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم» را کلید زد

فراکسیون نمایندگان ولایی تدوین «برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم» را کلید زد

به گزارش قائم آنلاین، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تهیه و تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم را کلید زد. در همین زمینه حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشت مردم، متأسفانه مجلس نقش مؤثری را تا به امروز

به گزارش قائم آنلاین، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تهیه و تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم را کلید زد.

در همین زمینه حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشت مردم، متأسفانه مجلس نقش مؤثری را تا به امروز برای رفع معضلات مردم ایفا نکرده است.

وی با اعلام اینکه گزارش‌های مجلس از وضعیت اقتصادی تاکنون یکسویه بوده است، تصریح کرد: با این گزارش‌های یکسویه و جهت‌گیری‌های این‌چنینی نمی‌توان مشکل مردم را حل کرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی که در ن مباحث مرتبط با اقتصاد و معیشت مردم مطرح شده است، یادآور شد: در این نشست مباحث متعددی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و قرار شد در جلسات بعدی، بحث پیرامون این موضوع ادامه یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی پس از تبادل‌نظر در داخل خود، با سایر فراکسیون‌ها رایزنی خواهند کرد که اگر امکان دارد، درنهایت جمع‌بندی واحدی از نظرات فراکسیون‌های مختلف ارائه شود؛ نظر ما بر این است که با مشورت با سایر فراکسیون‌ها مسائل را به پیش ببریم و در جایی نیز که نیاز به تصویب قانونی وجود دارد، برای کمک به دولت آن را تصویب و آنگاه قوه مجریه را موظف به اجرای آن برای بهبود وضعیت اقتصادی کنیم.

حاجی بابایی با اشاره به برنامه فراکسیون نمایندگان ولایی برای تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که این برنامه بتواند نسخه‌ای باشد برای وضعیت اقتصادی و همچنین عاملی باشد برای رفع نابسامانی‌ها، بی‌عدالتی‌ها، عدم اجرای قوانین، مشکلات و… .

وی با بیان اینکه از نظر فراکسیون نمایندگان ولایی، وضعیت فعلی اقتصادی قابل قبول نیست، تصریح کرد: عملکرد مجلس در این بخش رضایت‌بخش نیست و مجلس نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد، از سوی دیگر به عملکرد دولت نیز نقدهای جدی وارد است که ما تمام تلاش‌مان را می‌ کنیم که از تمامی ابزارها برای رفع مشکلات استفاده کنیم و در جاهایی نیز لازم است از برخی دیگر از ابزارهای قانونی ما استفاده کنیم تا دولت مسائل را پیگیری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =