کد خبر : 90945
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
-

افزایش ۳۱ درصدی حضور مسافر در مازندران/ اقامت بیش از ۱۴ میلیون نفرشب مسافر در استان

افزایش ۳۱ درصدی حضور مسافر در مازندران/ اقامت بیش از ۱۴ میلیون نفرشب مسافر در استان

به گزارش قائم آنلاین و به نقل از  بلاغ، محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امسال استقبال مردم از سفرهای نوروزی بی‌نظیر بود و ۳۱ درصد افزایش حضور مسافر را در استان داشتیم. وی با بیان اینکه در ایام نوروز سال ۹۷ مسافران زیادی به مازندران سفر کردند، افزود: بیش از ۱۴

به گزارش قائم آنلاین و به نقل از  بلاغ، محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امسال استقبال مردم از سفرهای نوروزی بی‌نظیر بود و ۳۱ درصد افزایش حضور مسافر را در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سال ۹۷ مسافران زیادی به مازندران سفر کردند، افزود: بیش از ۱۴ میلیون نفرشب اقامت در استان ثبت شد و این حکایت از آن است که در این استان بیشتر از مواردی که در خانه‌ها حضور یافتند، استان مازندران مقام نخست جذب مسافر را در کشور کسب کرد که باعث افتخار ماست میزبان مسافران نوروزی در استان هستیم.

استاندار مازندران بیان کرد: برای نوروز ستادهای سفر در شهرستان با ریاست فرمانداران و نیز در استان با ریاست استانداری و شخص معاون عمرانی مدیریت شد و این ستادها کاملا فعال بودند، نیروهای انتظامی، هلال احمر، اورژانس و تعزیرات حکومتی نیز نظارت بر فعالیت‌های مختلف را در این ایام انجام دادند.

این مسئول یادآور شد: مسافران که به مازندران سفر می‌کنند باید رعایت بهداشت محیط زیست را انجام دهند و نباید زباله‌ها را در طبیعت رها کنند.

اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: خواهشی که از مردم داریم این است که در جنگل آتش روشن نکنند چراکه با روشن کردن آتش با وزش باد، آتش گسترش می‌یابد و به مناطق صعب‌العبور می‌رود که حتی با بالگرد در هنگام مه‌آلود، قابل خاموش کردن نیست.

وی گفت: در اوایل ایام نوروز در منطقه کجور بود که متاسفانه با روشن کردن آتش توسط مسافران این منطقه آنش افروخته شد و چهار روز اطفاء این آتش طول کشید که توسط اهالی و ماموران آتش‌نشانی مهار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =