کد خبر : 85797
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
-

بیمارستان رازی چشم‎انتظار کمک‎ مالی دولت

بیمارستان رازی چشم‎انتظار کمک‎ مالی دولت

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله رضیان در گفت‎وگو با خبرنگار ما پیرامون تکمیل پروژه بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: روز گذشته تماسی با حاج محمدی معاون برنامه بودجه کشور در این راستا برقرار شد و پیگیری‌ها برای ادامه اجرای این پروژه با مسئولان کشوری و وزارت بهداشت نیز صورت گرفت تا هرچه زودتر مشکلات

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله رضیان در گفت‎وگو با خبرنگار ما پیرامون تکمیل پروژه بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: روز گذشته تماسی با حاج محمدی معاون برنامه بودجه کشور در این راستا برقرار شد و پیگیری‌ها برای ادامه اجرای این پروژه با مسئولان کشوری و وزارت بهداشت نیز صورت گرفت تا هرچه زودتر مشکلات پیشرو برطرف شود.

 

وی افزود: قرار بود در سال ۹۳ با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان این پروژه به اتمام برسد اما با توجه به شرایط رکود ایجاد شده، تنها ۴۵ درصد از این کار انجام شد و ۵۵ درصد دیگر باقی مانده است.

 

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه شمالی، سوادکوه، جویبار و سیمرغ، بیان کرد: برای تکمیل پروژه به ۵۰ میلیارد دیگر نیاز است و درحال حاضر برای تامین اعتبار با مشکل جدی مواجه هستیم و این پروژه نیمه‌کاره رها شده است و نیاز به اعتبارات لازم ملی دارد.

 

این مسوول تصریح کرد: قرار بود سازمان برنامه بودجه ۲۳ میلیارد تومان دیگر پرداخت کند اما متاسفانه این قول از طرف سازمان برنامه بودجه تامین نشد و این پروژه همچنان چشم انتظار منابع مالی است تا بتوان آن را به اتمام رساند.

 

رضیان با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر جذب منابع مالی از دولت هستیم، خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران فضایی به مساحت ۵هزار متر بنا شده تا نیازهای فعلی مردم توسط کادر پزشکی برطرف شود اما این کافی نیست و باید این پروژه بصورت کامل اجرا شود و مردم نیز راحت‌تر بتوانند از بیمارستان دولتی رازی قائم‎شهر خدمات بگیرند.

 

وی با بیان اینکه ساختمان بیمارستان رازی در اختیار وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: ساخت پروژه بیمارستان رازی به پیمانکاری وزارت راه‌وشهرسازی محول شه است که این موضوع، تکمیل پروژه را با مشکل مواجه کرده است و روند اجرای پروژه را نیز کندتر از قبل کرده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) قائم‎شهر با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال راه اندازی شد اما بیماستان رازی تا زمانی که پول به حساب واریز نشود نمی توان قول تکمیل پروژه را به مردم دادو باید منتظر دولت بود تا بودجه مورد نیاز را به پیمانکار پرداخت کند و این پروژه که نیاز استان مازندران ایت هرچه زودتر به بهره‎برداری برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 4 =