کد خبر : 84635
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
-

مذاکره افتخاری با استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد

مذاکره افتخاری با استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد

به گزارش قائم آنلاین، تیم استقلال یک روز پس از بازی در دربی ۸۶ راهی امارات شد تا اردوی خود را برای دیدار برابر العین در این کشور برپا کند. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال هم شب گذشته (شنبه) به اردوی تیمش در شهر العین اضافه شد. این در حالی بود که مدیرعامل استقلال همیشه

به گزارش قائم آنلاین، تیم استقلال یک روز پس از بازی در دربی ۸۶ راهی امارات شد تا اردوی خود را برای دیدار برابر العین در این کشور برپا کند. سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال هم شب گذشته (شنبه) به اردوی تیمش در شهر العین اضافه شد. این در حالی بود که مدیرعامل استقلال همیشه یک روز قبل از مسابقات خودش را به اردوی آبی‌پوشان می‌رساند.

افتخاری این بار تصمیم گرفته است که زودتر به اردوی آبی‌پوشان برود تا مذاکره با بازیکنان جهت تمدید قرارداد را آغاز کند. بازیکنانی، چون سرور جپاروف، امید ابراهیمی، فرشید باقری و … قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و افتخاری قصد دارد تکلیف این بازیکنان را مشخص کند تا برای فصل بعد زمان را از دست ندهند.

مذاکره جهت تمدید قرارداد با بازیکنان در حالی از سوی افتخاری صورت می‌گیرد که کمتر پیش آمده بازیکنان در جریان مسابقات قراردادشان را تمدید کنند. باید دید مدیرعامل استقلال که تصمیم گرفته در فضای بیرون از تهران با بازیکنان مذاکره کند، از پس این کار بر می‌آید یا نه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =