کد خبر : 84461
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
-

اتفاقی که انگیزه برانکو را کم کرد!

اتفاقی که انگیزه برانکو را کم کرد!

به گزارش قائم آنلاین،  مجید نامجومطلق درباره دربی ۸۶ که با برد استقلال همراه شد، گفت: این بازی به جنگ تاکتیکی مربیان دو تیم خلاصه می‌شد که در نهایت شفر با تفکراتش توانست استقلال را به برد برساند. پرسپولیس با توجه به قدرت خط هافبک استقلال، مجبور شد که تغییر سیستم بدهد، ولی زیاد در

به گزارش قائم آنلاین،  مجید نامجومطلق درباره دربی ۸۶ که با برد استقلال همراه شد، گفت: این بازی به جنگ تاکتیکی مربیان دو تیم خلاصه می‌شد که در نهایت شفر با تفکراتش توانست استقلال را به برد برساند. پرسپولیس با توجه به قدرت خط هافبک استقلال، مجبور شد که تغییر سیستم بدهد، ولی زیاد در این سیستم جدید موفق نبود.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه اول خیلی خوب حریف را پرس کرد و در نهایت توانست مزد بازی خوبش را در نیمه اول بگیرد. در نیمه دوم هم مهم‌ترین هدف استقلال حفظ نتیجه بود، هر چند پرسپولیس در این نیمه جریان و مالکیت بازی را در اختیار داشت، ولی نتوانست موقعیت گل ایجاد کند. استقلال به خوبی بازیکنان کناری پرسپولیس را مهار کرده بود و مدافعان تیم هم روز خوبی داشتند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به این موضوع که برخی معقدند استقلالی‌ها باید قرارداد شفر را تمدید کنند، اظهار داشت: در اینکه شفر نقش مهمی در بهبود شرایط استقلال داشته است، هیچ شکی وجود ندارد، ولی صحبت کردن در این مورد از حالا زود است. من معتقدم انگیزه برانکو بعد از اینکه قراردادش با پرسپولیس تمدید شد تا حدودی کم شد و استقلالی‌ها باید بعد از پایان فصل به فکر حفظ شفر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 11 =