کد خبر : 83728
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
-

راه حل پوتین برای اوضاع بحرانی سوریه

راه حل پوتین برای اوضاع بحرانی سوریه

به گزارش قائم آنلاین،  رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با صدراعظم اتریش اعلام کرد که کشورش برای حل بحران سوریه در پی راه حل سیاسی است. به گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با صدر اعظم اتریش اظهار داشت که روسیه در پی ایجاد یک گفتمان سیاسی در سوریه است.

به گزارش قائم آنلاین،  رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با صدراعظم اتریش اعلام کرد که کشورش برای حل بحران سوریه در پی راه حل سیاسی است.

به گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پس از دیدار با صدر اعظم اتریش اظهار داشت که روسیه در پی ایجاد یک گفتمان سیاسی در سوریه است.

وی ادامه داد: قطعا ما به دنبال ایجاد یک گفتگوی سیاسی هستیم. ما قصد داریم تا یک اقدام واقعی در فرایند قانون اساسی را آغاز کنیم تا قانون اصلی کشور را تهیه کنیم و وضعیت را بر پایه آن عادی کنیم.

رئیس جمهور روسیه افزود: اوضاع دشواری است. چشم انداز قطعنامه به دو طرف درگیری، تمایلات داخلی آن‌ها برای دستیابی به یک راه حل و حفظ تمامیت ارضی و وحدت کشور‌های خود بستگی دارد.

پوتین در ادامه با اشاره به اوضاع غوطه شرقی گفت: تروریست‌ها در غوطه شرقی تقریبا ۵۰ تا ۸۰ بار در روز، این منطقه را از جمله محل سفارت روسیه در دمشق را بمباران می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که اوضاع سوریه از طریق همکاری و قطعنامه سازمان ملل حل شود.

رئیس جمهور روسیه در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد اوضاع منطقه دونباس گفت: روسیه مخالف استقرار صلح بانان در سراسر قلمرو اوکراین نیست، اما این موضوع باید بر اساس مذاکره با جمهوری‌های خود خوانده انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =