کد خبر : 80958
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
-

رضایی: کی‌روش نباید پایش را از گلیمش درازتر کند

رضایی: کی‌روش نباید پایش را از گلیمش درازتر کند

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی درباره حضورش در تیم برق جدید شیراز اظهار داشت: من کارم را از روز سه‌شنبه با تیم آغاز کردم و تمرینات کار تیمی را از روز گذشته (چهارشنبه) در دستور کار قرار داده‌ایم. دستیارانم نیز به برق جدید پیوستند و باشگاه با کادر فنی قبلی باشگاه تسویه حساب می‌کند.

به گزارش قائم آنلاین، رحمان رضایی درباره حضورش در تیم برق جدید شیراز اظهار داشت: من کارم را از روز سه‌شنبه با تیم آغاز کردم و تمرینات کار تیمی را از روز گذشته (چهارشنبه) در دستور کار قرار داده‌ایم. دستیارانم نیز به برق جدید پیوستند و باشگاه با کادر فنی قبلی باشگاه تسویه حساب می‌کند.

وی در خصوص تیم برق جدید و شکست این تیم مقابل شهرداری تبریز گفت: تیم خیلی نیاز به کار دارد. ۶ بازیکن اصلی برق در نقل و انتقالات نیم‌فصل از تیم جدا شدند و همین باعث شد تیم ما نصف شود. ما تلاش می‌کنیم به بازیکنان جوان بازی بدهیم. تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تیم خوبی آماده مسابقات فصل بعد کنیم.

سرمربی برق جدید در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند یا خیر، تصریح کرد: نه، تیم ما به دنبال صعود نیست. چون چنین پتانسیلی در تیم ما وجود ندارد. شاید اگر بازیکنانی که از برق جدا شدند در تیم حضور داشتند، برای این صعود تلاش می‌کردیم. به جای ۶ بازیکنی که از برق جدید رفتند، بازیکنان جوانی آمدند که باید با آنها کار کنیم.

رضایی درخصوص مشکلات مالی باشگاه برق خاطرنشان کرد: باشگاه از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و این یکی از مشکلات اصلی ماست. امیدوارم این مشکل به سرعت حل شود.

وی درباره نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان مقابل نسف قارشی ازبکستان همراه بود؛ اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و مقتدرانه پیروز شد. بازیکنان باکیفیتی در این تیم حضور دارند و همین بازیکنان، پرسپولیس را چند ماه پیش به جمع چهار تیم برتر آسیا رساندند. با روحیه‌ای که بازیکنان تیم دارند، بازی‌هایی که پرسپولیس ارائه می‌کند و شرایط خوبی که این تیم در لیگ برتر دارد، فکر می‌کنم همه چیز برای صعود پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی آماده است.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا سرخپوشان می‌توانند در این فصل به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابند یا خیر، گفت: نمی‌توانیم الان در این مورد صحبت کنیم، چون پرسپولیس راهی طولانی در پیش دارد و پس از پایان مرحله گروهی، باید در دور حذفی به میدان برود. همه چیز به شرایط پرسپولیس در مراحل بعد بستگی دارد.

رضایی در خصوص مناظره محمدرضا ساکت و علی کریمی در برنامه ۹۰ و «بُزدل» خطاب کردن کریمی توسط کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش نباید فراموش کند که کارمند فدراسیون فوتبال است و نباید پایش را از گلیمش درازتر کند. او تاکنون هر حرفی را به همه زده، اما این موضوع فرق می‌کند.

«کی‌روش می‌تواند در حد یک کارمند فدراسیون فوتبال اظهار نظر کند» وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد:  کی‌روش نباید فراموش کند ایران ملتی بافرهنگ و قدمتی طولانی دارد و مردم ایران، چنین صحبت‌هایی را نمی‌پذیرند. اصلاً این ادبیات ضعیف و سخیف، مناسب یک سرمربی تیم ملی نیست و کی‌روش باید ادبیات خود را اصلاح کند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به ۸ سال همبازی بودن با علی کریمی در تیم ملی گفت: من کریمی را به راستی و صداقت می‌شناسم. او در کار خود سلامت دارد و بعید می‌دانم کوچکترین ناپاکی به کار خود راه دهد. متأسفانه در کار و گفتار فدراسیون فوتبال، سلامت و صداقت دیده نشد و من حق را به کریمی می‌دهم. البته این حرف را بدون جانبداری و غرض‌ورزی می‌زنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =