کد خبر : 62827
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
-

قلعه‌نویی: بازی عجیب و غریبی بود

قلعه‌نویی: بازی عجیب و غریبی بود

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دیدار عجیبی بین تیمش و نفت تهران برگزار شده اما مهم کسب سه امتیاز بوده است. امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی عجیب و غریبی را شاهد بودیم اما مهم‌ترین مسئله برای ما کسب سه

به گزارش قائم آنلاین،سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دیدار عجیبی بین تیمش و نفت تهران برگزار شده اما مهم کسب سه امتیاز بوده است.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی عجیب و غریبی را شاهد بودیم اما مهم‌ترین مسئله برای ما کسب سه امتیاز بود که توانستیم آن را بدست بیاوریم.
او ادامه داد: نفت با توجه به مشکلاتی که دارد، بازی خوبی را ارائه داد اما جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم که عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند این تیم را شکست دهند. در نیم‌فصل دوم مهره‌هایی را که لازم داریم را جذب می‌کنیم تا با حضوری قدرتمند، در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز به هدف‌گذاری که در ابتدای فصل داشتید رسیدید گفت: من به هدف‌گذاری که داشتم نرسیدم حتی به ۵۰ درصد آن. به هیات مدیره و باشگاه گفتم که اگر این تیم ترمیم نشود، با توجه به اینکه سه بازیکن آن جدا می‌شود نمی‌توانیم در نیم فصل نتایج خوبی بگیریم و حتی وضعیت از الان هم بدتر خواهد شد. من خوشحالم که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از من و تیم حمایت کردند. امیدوارم با برنامه‌ای که به باشگاه ارائه کرده‌ام بتوانیم نیم فصل دوم شادابی داشته باشیم و در ۹ بازی که در خانه داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از سه بازیکنی که می‌خواهند جدا شوند دو بازیکن احتمال دارد که بتوانیم آن‌ها را نگه داریم و قرار شد آذری با آن‌ها صحبت کند. اگر که بماند به تیم خودشان کمک کرده‌اند و بازیکنان خوبی هستند و اگر هم رفتند برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال ایسنا که زمانی که سه بازیکن این تیم جدا شوند چگونه می‌خواهید شاکله تیم را دوباره تشکیل دهید، گفت: برنامه را امروز به مدیرعامل دادم و قبل از اینکه به این جلسه بیایم در این باره صحبت می‌کردیم. من امیدوار بودم که آن باشگاه سه بازیکن را از ما نمی‌گرفت و از ۱۰۰ درصد سهمیه ‌ای که دارد ۵۰ درصدش را از ذوب آهن می‌گیرند و این یک مقدار قشنگ نیست و حداقل یک بازیکن از ما می‌گرفتند تا به تیم ما صدمه‌ای وارد نشود. اینکه بخواهیم دوباره با جدا شدن این سه بازیکن مجبور شویم شاکله جدیدی از ذوب آهن بسازیم سخت است که امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 6 =