کد خبر : 40837
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
-

قدوس:‌ ببخشید زیاد فارسی بلد نیستم!

قدوس:‌ ببخشید زیاد فارسی بلد نیستم!

به گزارش قائم آنلاین، سامان قدوس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا باید معذرت بخواهم که فارسی من زیاد خوب نیست. امیدوارم شما هم آرام‌تر صحبت کنید تا من بهتر متوجه بشوم. خوشحالم از اینکه به ایران آمده‌ام. در اینجا اقوامی دارم که می‌توانم آنها را

به گزارش قائم آنلاین، سامان قدوس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا باید معذرت بخواهم که فارسی من زیاد خوب نیست. امیدوارم شما هم آرام‌تر صحبت کنید تا من بهتر متوجه بشوم. خوشحالم از اینکه به ایران آمده‌ام. در اینجا اقوامی دارم که می‌توانم آنها را ببینم.

«تمرینات ما در اردوی تیم ملی بسیار خوب بوده است»، وی با بیان این جمله در مورد اینکه آیا برای بازی برابر سوریه مشکل او حل خواهد شد یا نه، گفت:  هنوز نمی‌دانم، اما مشکلاتم در حال حل شدن است. فقط خوشحالم که در تیم ملی ایران حضور دارم.

هافبک – مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه پیش از این هم برای حضور در ایران ابراز علاقه کرده بود و اکنون چه حسی دارد که در اردوی تیم ملی ایران حاضر شده است، خاطرنشان کرد: من قبلاً پاسپورت ایرانی نداشتم، اما مشکل پاسپورتم درست شد و می‌توانم برای ایران بازی کنم.

قدوس در خصوص دیدار مقابل سوریه گفت: بازی سختی داریم و کارمان سخت است. تیم سوریه هم تیم خوبی داشته که اکنون در گروه ما سوم هستند. بازی سختی خواهیم داشت، اما سعی خواهیم کرد هم خوب بازی کنیم و هم پیروز شویم.

وی درباره وضعیتش در تیم استرسوند سوئد، اظهار داشت: کار ما سخت است و در لیگ سوئد بازی‌ها ادامه دارد. اکنون در لیگ اروپا هم بازی داریم. شرایط‌مان خیلی خوب است و حضور در اروپا هم برای تیم ما خیلی خوب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 12 =